گل محمدی: جمع کردن تیم بعد از شکست مقابل الهلال خیلی سخت بود، با جیب خالی و پنجره بسته نمی توانیم بازیکن بگیریم

به گزارش مجله افتخار، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، بعد از شکست مقابل الهلال عربستان خیلی تحت فشار بوده اند و جمع کردن تیم سخت بوده است.

گل محمدی: جمع کردن تیم بعد از شکست مقابل الهلال خیلی سخت بود، با جیب خالی و پنجره بسته نمی توانیم بازیکن بگیریم

به گزارش خبرنگاران از اهواز، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از فزونی 3 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم و برد ارزشمندی را به دست آوردیم. برای این بازی خیلی کوشش کردیم و با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان خیلی تحت فشار بودیم، جمع کردن تیم و اینکه خودمان را آماده یک بازی دیگر کنیم خیلی سخت بود. در نیمه اول هم اثرات آن مشهود بود و بازی همیشگی را نتوانستیم ارائه کنیم. در کل نیمه اول بازی، جالب نبود.

وی در ادامه اضافه کرد: خیلی به لحاظ روحی و روانی و هم بدنی و جسمانی تحت فشار بودیم و مسائل زیادی داشتیم. در نیمه دوم بازی بهتری ارائه کردیم و توانستیم به بازی سرعت بیشتری دهیم و از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده کردیم. شاید می توانستیم گل های بیشتری بزنیم، ولی برد مقابل فولاد در زمین خودش کار خیلی سختی است و فکر نمی کنم کار هر تیمی باشد. فکر می کنم این تیم در دو سال گذشته در خانه خودش باخت نداشت و به نظرم آخرین باخت این تیم مقابل پرسپولیس در زمان کالدرون بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در هر صورت من از تک تک بازیکنانم تشکر می کنم. با اینکه خیلی به لحاظ اقتصادی و امکانات تحت فشار هستند و توقعات زیادی از آنها وجود دارد، ولی در نیمه دوم خودشان را به خوبی پیدا کردند و با ذهنیت برنده به زمین رفتند. بازی را هم بردند و این پیروزی را به تک تک بازیکنانم تقدیم و از آنها تشکر می کنم. این برد را به طرفداران هم تقدیم می کنم و امیدوارم مبارک شان باشد.

گل محمدی درباره جذب بازیکنان تازه برای تیمش در فصل نقل وانتقالات نیز شرح داد: قطعاً با جیب خالی و پنجره بسته نمی توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره ما باز نگردد، این امکان را نداریم. نمی دانم پنجره کی باز می گردد، ولی پنجره نقل وانتقالاتی اروپا و کشورهای دیگر بسته است و جذب بازیکن خارجی در این شرایط سخت است. در این شرایط فقط می توانیم بازیکن آزاد خارجی جذب کنیم که برای آنهم باید بگردیم و سخت این اتفاق می افتد. معمولاً بازیکنانی که آزاد هستند قطعاً مسائلی داشتند که نتوانستند قرارداد ببندند. نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1822

به "گل محمدی: جمع کردن تیم بعد از شکست مقابل الهلال خیلی سخت بود، با جیب خالی و پنجره بسته نمی توانیم بازیکن بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: جمع کردن تیم بعد از شکست مقابل الهلال خیلی سخت بود، با جیب خالی و پنجره بسته نمی توانیم بازیکن بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید