گوترش رهبران مذهبی را به صلح و مبارزه با کرونا فراخواند

به گزارش مجله افتخار، دبیر کل سازمان ملل متحد امروز (شنبه)، در پیامی ازرهبران مذهبی تمام ادیان درخواست نمود تا با یکدیگر برای برقراری صلح در سراسر دنیا اقدام کنند و بر نبرد مشترکمان برای شکست کووید 19 متمرکز گردند.

گوترش رهبران مذهبی را به صلح و مبارزه با کرونا فراخواند

متن کامل پیغام آنتونیو گوترش به توضیح زیر است:

امروز، اینجانب می خواهم به گونه ای ویژه ازرهبران مذهبی تمام ادیان درخواست نمایم با یکدیگر برای برقراری صلح در سراسر دنیا اقدام کنند و بر نبرد مشترکمان برای شکست کووید 19 متمرکز گردند.

من در زمانی ویژه بر اساس تقویم روحانی، چنین اقدامی می کنم.

برای مسیحیان، این، زمان جشن عید پاک است. یهودیان در حال جشن دریافت عید فطیر هستند. و مسلمانان به زودی، ماه مبارک رمضان را شروع خواهند نمود.

اینجانب، صمیمانه ترین آرزوهایم را نثار تمام آنانی می کنم که این ایام مهم را گرامی می دارند.

ما همیشه این مناسبت ها را به منزله زمان هایی برای گرد هم آمدن شناخته ایم. گردهمایی خانواده ها. در آغوش کشیدن ها و دست دادن ها همچنین گرد هم آمدن بشریت.

اما این برهه زمانی، مانند هیچ زمان دیگری نیست. ما همگی در پی مسیریابی در دنیای فراواقعی وعجیب هستیم، دنیای از خیابان های خاموش، فروشگاه های بسته، عبادتگاه های خالی و دنیای از نگرانی. ما نگران عزیزانمان هستیم که به همان اندازه نگران ما هستند. چگونه در هنگامه ای این چنین، جشن بگیریم؟

اجازه دهید همگی ما از ذات این مناسبت های مقدس، به منزله زمانی برای تفکر، یادآوری و نوشدن الهام بگیریم.

همچنان که تفکر می نماییم، اجازه دهید به گونه ای ویژه به کارکنان قهرمان بخش سلامت در خطوط مقدم نبرد با این ویروس ترسناک، و همه آنانی بیندیشیم که برای برپا نگاه داشتن شهرهایمان در حال فعالیت اند.

اجازه دهید آسیب پذیرترینِ آسیب پذیرها در سراسر دنیا را به یاد آوریم. آنانی که در مناطق جنگی و اردوگاه های پناهندگان و زاغه ها همچنین همه مکان هایی به سر می برند که از کمترین امکانات برای مبارزه با ویروس برخوردارند.

و اجازه دهید باورمان را به یکدیگر تجدید نماییم و از جنبه خیرچیزی نیرو بگیریم که گردهم آمدن در قالب اجتماعاتی از باورها و سنت های اخلاقی متنوع در هنگامه های سخت، ما را درمراقبت از یکدیگر متحد می نماید.

ما، با یکدیگر، این ویروس را با همکاری، همبستگی، و ایمان به بشریت مشترکمان می توانیم شکست دهیم و شکست خواهیم داد.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 905

به "گوترش رهبران مذهبی را به صلح و مبارزه با کرونا فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوترش رهبران مذهبی را به صلح و مبارزه با کرونا فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید