گورکن نامزد بهترین فیلم سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا

به گزارش مجله افتخار، تهران (پانا) - گورکن نامزد دریافت جوایز بهترین فیلم سینمایی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا شد.

گورکن نامزد بهترین فیلم سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا

از سفر با قیمت تورهای مسافرتی پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه کنندگی سینا سعیدیان، در ادامه حضور بین المللی خود این بار در بخش اصلی سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی آمریکایی فیلادلفیا برای کسب جایزه بهترین فیلم سینمایی و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران با هفت فیلم از کشورهای آمریکا، ژاپن، مکزیک، ویتنام و کانادا به رقابت می پردازد.

گورکن امروز پنجم مهرماه نیز در بخش مسابقه بیست و هفتمین جشنواره فیلم آستین (جشنواره فیلمنامه نویسان) و هفته آینده 31 اکتبر نیز در بخش اصلی بیست و نهمین جشنواره فیلم برکلی آمریکا به نمایش در می آید.

در این فیلم بازیگرانی همچون ویشکا آسایش، حسن معجونی، مهراوه شریفی نیا، بهنوش بختیاری، رضا بهبودی، مهدی حسینی نیا، سیاوش چراغی پور، محمود نظرعلیان، حمیدرضا محمدی، محمدامین اسدی، یدالله شادمانی، ندا دهشیری و گوهر خیراندیش ایفای نقش نموده اند.

در سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا به غیر از فیلم سینمایی گورکن، فیلم های کوتاه داستانی مرضیه ساخته درناز حاجیها، چشم آبی ساخته امین صامتی و انیمیشن کوتاه یکدیگر ساخته سارا طبیب زاده نیز به نمایندگی از ایران در بخش فیلم های کوتاه این جشنواره به نمایش درمی آیند.

این رویداد سینمایی از 5 تا 15 نوامبر 2020 (15 تا 25 آبان ماه 99) در شهر فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا آمریکا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1244

به "گورکن نامزد بهترین فیلم سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورکن نامزد بهترین فیلم سیزدهمین جشنواره فیلم های آسیایی فیلادلفیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید