2 هزار و 750 کشاورز خدمات صندوق بیمه اجتماعی دریافت کردند

به گزارش مجله افتخار، رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: 2 هزار و 750 نفر در این استان پارسال خدمات بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی دریافت کردند و از مزایای آن بهره مند شدند.

2 هزار و 750 کشاورز خدمات صندوق بیمه اجتماعی دریافت کردند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محمدصادق زهدی دوشنبه 11 فروردین افزود: 58 هزار نفر از جمعیت روستایی استان مرکزی زیر چتر حمایتی خدمات بیمه ای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان قرار دارند.

وی ادامه داد: 464 نفر از جمعیت زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی در سال گذشته بازنشسته شده و شمار بازنشستگان، مستمری بگیران و بازماندگان این صندوق به 10 هزار نفر افزایش یافته است.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی گفت: چهار هزار و 659 نفر بازنشسته، چهار هزار نفر بازماندگان متوفیان و 357 نفر کارافتاده زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان این استان قرار دارند.

زهدی، از پرداخت 30 میلیارد ریال تسهیلات به افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی در سال گذشته خبر داد و گفت: این منابع مالی به سه هزار نفر در استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 60 میلیارد ریال تسهیلات نیز امسال در 2 مرحله به 6 هزار نفر از افراد زیرپوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی پرداخت می شود.

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی یادآور شد: 25 میلیارد ریال از معوقات مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان پرداخت شده است و این فرایند برای سایر مشمولان ادامه دارد.

وی افزود: کشاورزان، روستاییان، عشایر و جمعیت شهرهای زیر 20 هزار نفر می توانند با 69 سال سن و 11 سال سابقه بیمه یا 60 سال سن و 15 سال سابقه و جوانان با پرداخت 30 سال حق بیمه از خدمات بازنشستگی این بیمه بهره مند شوند.

استان مرکزی با مساحتی معادل 29 هزار و 127 کیلومترمربع، هشت و یک دهم درصد از مساحت کل کشور را در برگرفته است.

این استان از شمال به استان های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان های قم و اصفهان محدود است.

بر اساس سرشماری سال گذشته یک میلیون و 429 هزار و 475 نفر جمعیت دارد.

اجرای طرح بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی از سال 84 تا به امروز در کشور و در استان مرکزی آغازشده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 868

به "2 هزار و 750 کشاورز خدمات صندوق بیمه اجتماعی دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار و 750 کشاورز خدمات صندوق بیمه اجتماعی دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید