6 جشن نوروزگاه در شهرستان جغتای در خراسان رضوی برگزار می گردد

به گزارش مجله افتخار، مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جغتای گفت: 6 جشن نوروزگاه در شهرستان جغتای برگزار می گردد.

6 جشن نوروزگاه در شهرستان جغتای در خراسان رضوی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، مهدی اکبری راد با اعلام این خبر اضافه نمود: دومین جلسه هم اندیشی و همفکری برای برگزاری جشن نوروزگاه در روستاهای شهرستان جغتای با حضور سرپرست فرمانداری،بخشدارمرکزی،اداره ورزش و جوانان،فرهنگ و ارشاد،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای زرقان،زمند،کهنه ،خلیل آباد، ریواده وعبدل آباد برگزار گردید.

وی اضافه نمود: براساس این جلسه مقرر شد با هدف ایجاد شور و نشاط در شهرستان و احیای سنت های از یاد رفته ، 6 جشن نوروزگاه در روستاهای این شهرستان برگزارگردد.

اکبری راد اضافه نمود: اولین جشن نوروزگاه 27 اسفند و دومین جشن نیز 28 اسفند در شهرجغتای با حمایت شهرداری جغتای برگزار می گردد .

وی ادامه داد: سومین جشن نوروز هفتم فرودین در روستای ریواده عبدل آباد شهرستان جغتای با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار می گردد.

اکبری راد توضیح داد: چهارمین جشن نوروزگاه شهرستان جغتای نهم فرودین در روستای خلیل آباد بخش هلالی جغتای برگزار و جشن نورزوگاه در روز دهم نیز در ریواده عبدال آباد برگزار می گردد.

وی ادامه داد: ششمین جشن نوروزگاه شهرستان جغتای نیز سیزدهم فرودین در روستای زمند این شهرستان با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزارخواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 291

به "6 جشن نوروزگاه در شهرستان جغتای در خراسان رضوی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 جشن نوروزگاه در شهرستان جغتای در خراسان رضوی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید