6 مقصد سفر برای تعطیلات امسال

به گزارش مجله افتخار، آیا برای سفر تعطیلات هیچ برنامه ریزی کرده اید؟ پس بیایید از اینجا شروع کنیم. از جمله مقصدهایی که می توانید در انتخاب های تان داشته باشید موارد زیر هستند.

6 مقصد سفر برای تعطیلات امسال

گوا، هندوستان

شاید سواحل طلایی، آب های آبی و درختان خرمای این ساحل را با فیلیپین یا تایلند اشتباه بگیرید. اما اگر دقیق تر نگاه کنید متوجه می شوید که این ساحل حس روحانی عمیق تری را ایجاد می کند و غذاهای تند و فلفلی و ساختارهای منحصر به فرد آن در هیچ جزیره گرراستای دیگری یافت نمی شود.

بلگراد، صرب

این منطقه گرراستای در اروپای شرقی مستحق توجه بی حدو مرز مسافرانش است. شهر بلگراد در ساحل رودخانه های ساوا و دانوب به دلیل فرهنگ نوپرستانه، خیابان های پر جنب و جوش و شب های شلوغش با برلین قیاس می شود. پیاده روهای این شهر پر از کافه های رنگارنگ و فروشگاه های منحصر به فرد است که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن ها یافت می شود.

دومینیکا

نمی خواهم درباره جمهوری دومینیکا تعریف کنم بلکه می خواهم درباره جزیزه طبیعت کارائیب دومینیکا که دربردارنده چشمه های طبیعی آبگرم، جنگل های انبوه، کوه های آتشفشان، آبشارها و استخرهای مخفی است.

عمان

زندگی در عمان آرام و آهسته می گذرد. در این شهر فرهنگ عرب و ارزش های بدوی با کمال و مدرنیته همراه شده است. برای دیدن مسجد باشکوه سلطان قابوس در شهر مسقط هم که شدی سفری به عمان داشته باشید.

اوکانگان، کانادا

این روستا بین آلبرتا و ونکوور واقع شده است. هرگز نمی توان از مناظر بی نظیر دریاچه های درخشان، سواحل شنی، تاکستان ها و کوهستان های این روستا بی توجه گذر کرد.

کانازاوا، ژاپن

اگر تصمیم دارید سفری به ژاپن داشته باشید حتما این شهر را در لیست مکان های دیدنی قرار دهید که درست در کنار توکیو و کیوتو قرار گرفته است. راستا بین کانازاوا و توکیو را می توان با یک قطار سریع السیر پیمود. این شهر ترکیبی از مدرنیته و سنت های قدیمی ژاپنی است.Cheapest prices Pharmacy. Order Zoloft. Free Delivery, Generic Zoloft And Pregnancy order zoloft. Zoloft is a strong medical antidepressant, provides a fast effect, is safe during the prolonged consumption. Buy Zoloft Online. Buy paxil online using our website is very easy. You get low prices, discounts with fast delivery to your home. Compare our prices and offers on paroxetine buy online. Buy colchicine online canada buy paroxetine online uk paroxetine buy online uk synthroid cheap price where to buy hoodia in canada synthroid price target.

منبع: بدونیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 515

به "6 مقصد سفر برای تعطیلات امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مقصد سفر برای تعطیلات امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید