آخرین فرصت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش مجله افتخار، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آخرین مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون زبان انگلیسی EPT را گفت.

آخرین فرصت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت مجدد ثبت نام آزمون زبان انگلیسی EPT دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان دوره دکتری تخصصی شاغل به تحصیل در این دانشگاه که از روز یکشنبه پنجم مردادماه 99 شروع شده است، تنها تا فردا آدینه دهم مردادماه ادامه دارد.

در این خصوص ضروری است کلیه داوطلبانی که در بازه های زمانی گذشته پیروز به ثبت نام نشدند در فرصت به جامانده با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام و همچنین از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی یابند.

لازم به ذکر است، آزمون مربوطه در روز آدینه 24 مرداد ماه 99 به طور همزمان در شهر های تبریز، ارومیه، یزد، اهواز، کرمان، مشهد، کرج، رشت، اردبیل، اراک، خرم آباد، شیراز، همدان، گرگان، اصفهان، کرمانشاه، ساری، قزوین و تهران برگزار می گردد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه 21 مرداد ماه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1092

به "آخرین فرصت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فرصت ثبت نام در آزمون EPT دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید