مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی و دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا، اول تیر شروع می گردد

به گزارش مجله افتخار، مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی از فردا، اول تیرماه شروع می گردد و دوم تیر ماه خاتمه می یابد. همچنین مهلت ثبت نام دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا شروع می گردد و 8 تیر ماه خاتمه می یابد.

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی و دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا، اول تیر شروع می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهلت ثبت نام ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399 و دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا شروع می گردد.

داوطلبان شرکت در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال تحصیلی 1400-1399 که هنوز پیروز به ثبت نام نشده اند یا مدارک خود را کامل ننموده اند از ساعت 9 صبح روز یکشنبه یکم تیر ماه 99 تا ساعت 24 روز دوشنبه 2 تیر ماه 99 فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

طبق آخرین آمار تا کنون 2 هزار و 500 نفر در سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی در سال 99 ثبت نام نموده اند.

سی و چهارمین آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی 1400-1399) به صورت الکترونیکی در 17 شهر (شامل اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، گیلان، مشهد، همدان و یزد) و 19 حوزه در سراسر کشور برگزار می گردد.

گفتنی است؛ این فرصت مجدد ثبت نام، دومین و آخرین مهلت ارفاقی برای ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک است و قابل تمدید نخواهد بود.

دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی

متقاضیان ورود به دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی می توانند براساس شرایط ذیل جهت شرکت در آزمون ورودی اقدام نمایند.

شرایط عمومی و پزشکی، قارچ شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون داافرادی که در یکیرود به دوره، میکروب شناسی از رشته های علوم آزمایشگاهی بالینی ایمنی شناسی پزشکی، انگل شناسی پزشکی، باکتری شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکیرای دکتری تخصصی D.Ph یا تخصص بوده و پس از فراغت از تحصیل دارای حداقل 4 سال سابقه کار در رشته تخصصی باشند دانش آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی شده آن ها مطابق موارد فوق الذکر باشد و یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند، مجاز به ثبت نام در این فراخوان هستند.

نحوه ثبت نام

ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از فردا یکم تیر ماه 99 شروع می گردد و تا 8 تیر 99 ادامه دارد.

ثبت نام فقط به صورت اینترنتی به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ir.sanjeshp.www صورت می پذیرد. همزمان با تکمیل فرم ثبت نام داوطلبان باید نسبت به ارسال مدارک اسکن شده خود (فقط به صورت اینترنتی) به آدرس فوقالذکر اقدام نمایند.

هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال به وسیله پست و یا اتوماسیون اخذ نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

برای افرادی که در هنگام ثبت نام مدارک ارسال نمینمایند و یا ناقص ارسال می نمایند، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ دو میلیون ریال است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار و دریافت کد پرداخت جهت ثبت نام آزمون پذیرش دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی اقدام کند. گفتنی است وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

نحوه پذیرش

پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی به وسیله آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم 60 و 40 درصد) انجام خواهد شد.

آزمون کتبی از مباحث تشخیص آزمایشگاهی بالینی کتب مرجع هر یک از رشته های تخصصی فوق در حد بخش های مربوط از کتاب: Henrys Clinical Diagnosis and Management By Laboratory Methods خواهد بود، که توسط هیأت های ممتحنه رشته های فوق الذکر و به صورت سؤالات چند گزین های برگزار می گردد.

آزمون کتبی روز پنجشنبه 23 مرداد ماه 99 برگزار می گردد. بر اساس شرایط، آزمون کتبی ممکن است به صورت الکترونیک Based Computer و یا کاغذی Based Paper باشد. همچنین چنانچه در طول برگزاری آزمون الکترونیک مسئله ای ایجاد گردد امکان برگزاری آزمون به صورت کاغذی فراهم خواهد بود.

گفتنی است؛ آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان انجام خواهد شد. جزئیات مربوط به سوابق مورد آنالیز در آزمون مصاحبه به وسیله اطلاعیه های بعدی اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1021

به "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی و دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا، اول تیر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی و دوره تخصصی علوم آزمایشگاهی از فردا، اول تیر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید