آغاز لیگ منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق خوبی است

به گزارش مجله افتخار، محمد خرمگاه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: حالا که چند ماه از تعطیلی فوتبال می گذرد و خلاء آن در جامعه حس می شود مشخص شد که این ورزش چه پدیده اجتماعی قابل توجهی است که و اگر نگوییم بدون آن نمی شود زندگی کرد، لااقل می توان گفت بدون آن زندگی سخت می شود. حداقل برای خیلی از اقشار مختلف جامعه.

آغاز لیگ منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق خوبی است

مربی پیشین استقلال بیان داشت: فوتبال به صورت مستقیم و غیر مستقیم میلیون ها نفر را درگیر خود کرده و یکی از قطب های اقتصادی در جهان است. در ایران هم این رشته عاشقان خاص خودش را دارد و خانواده های زیادی مستقیم یا غیر مستقیم با این پدیده ورزشی-اقتصادی درگیر هستند. طولانی شدن تعطیلات فوتبال می تواند به چرخ اقتصاد کشور هم ضربه بزند.

پیشکسوت فوتبال گفت: از سرگیری مسابقات این فصل اتفاق خوبی است اما منوط به اینکه همه پروتکل های بهداشتی رعایت شده باشد و خطری متوجه بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقات نشود.

خرمگاه شرح داد: فوتبال می تواند نشاط اجتماعی ایجاد کند و باید از خانواده فوتبال مراقبت کرد که فدای ایجاد نشاط اجتماعی نشوند چرا که بهر حال همین فوتبالیست ها هم انسان هستند و ممکن است در این بین به ویروس کرونا مبتلا شوند.

وی در ادامه بیان داشت: از سرگیری مسابقات بهترین روش برای معین تکلیف این لیگ است و هر تیمی که حقش باشد باید در زمین مسابقه حقش را بگیرد و قهرمان شود تا دیگران هم معترض نباشند. در غیر اینصورت هر تصمیمی که در این فصل گرفته شود خیلی تیم ها اعتراض خواهند کرد.

پیشکسوت آبی پوشان در خصوص شرایط این تیم گفت: امیدوارم مجیدی بتواند تیم را به شرایط خوب پیش از تعطیلات بازگرداند. در صورتی که آبی ها به شرایط نیم فصل اول بازگردند بعید نیست بتوانند فاصله امتیازی که بین آنها و صدر جدول ایجاد شده را از بین برده و حتی نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1066

به "آغاز لیگ منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق خوبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز لیگ منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی اتفاق خوبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید