آمار نخست وزیر ارمنستان از کشته ها در دریگری با آذربایجان (تور ارزان ارمنستان)

به گزارش مجله افتخار، ساعتی بعد از تاکید مقام های جمهوری آذربایجان بر تلفات این کشور طی درگیری ها با ارمنستان، نخست وزیر ارمنستان شمار کشته های طرف ارمنستانی در این درگیری ها را گفت.

آمار نخست وزیر ارمنستان از کشته ها در دریگری با آذربایجان (تور ارزان ارمنستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان تلفات این کشور طی درگیری های شدید شامگاه دوشنبه (دیشب) با جمهوری آذربایجان را اعلام نمود.

منابع رسانه ای در ایروان خبر دادند، نخست وزیر ارمنستان در مجلس این کشور حضور یافت و برای قانونگذاران این کشور درباره درگیری های شدید با جمهوری آذربایجان توضیحاتی ارائه داد.

بنابر گزارش رویترز، نیکول پاشینیان در مجلس ارمنستان اعلام نمود که 49 سرباز ارمنستانی در جریان درگیری های شامگاه دوشنبه (دیشب) کشته شدند. به گفته نخست وزیر ارمنستان، نظامیان جمهوری آذربایجان شب گذشته به مواضع ارمنستان حمله کردند. نیکول پاشینیان با بیان اینکه درگیری مرزی ادامه دارد، توضیح داد که شدت درگیری ها کاهش یافته است.

تاکید نخست وزیر ارمنستان بر کشته شدن 49 نیروی نظامی این کشور در شرایطی صورت گرفته که پیش از این وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام نمود که درگیری های شب گذشته از نیروهای نظامی ارتش این کشور تلفات گرفته است.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در بیانیه خود بدون اشاره دقیق به تعداد تلفات این کشور، نیروهای نظامی ارمنستان را عامل شروع این درگیری ها خوانده بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2092

به "آمار نخست وزیر ارمنستان از کشته ها در دریگری با آذربایجان (تور ارزان ارمنستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار نخست وزیر ارمنستان از کشته ها در دریگری با آذربایجان (تور ارزان ارمنستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید