آنگولا؛ کشور قبایل بَدوی و عجایب شگفت انگیز طبیعت

به گزارش مجله افتخار، سفر به آنگولا در آفریقا یعنی تجربه همه چیز! از رودخانه ها و سواحل گرمسیری اقیانوس اطلس گرفته تا صحراها و بیابان های بزرگ.

آنگولا؛ کشور قبایل بَدوی و عجایب شگفت انگیز طبیعت

در اینجا می خواهیم اطلاعاتی را به شما بدهیم که خوب است قبل از سفر به این کشور بدانید:

آنگولا کشور کوچکی در جنوب غربی قاره آفریقا است که حدود یک میلیون و 250 هزار کیلومتر مربع وسعت دارد؛ یعنی حدود دو برابر تگزاس و سه برابر کالیفرنیا.

وقتی با بومی های آنگولا روبه رو می شوید یادتان باشد که آنها عادت دارند به شما دست بدهند. اگر شما را به یک نفر آنگولایی مسن معرفی کردند، نباید فراموش کنید که سر خود را به نشانه احترام کمی به پایین خم کنید.

آنگولا زیستگاه حیوانی از خانواده پستانداران به نام شاخ بلند شبدیز بزرگ الجثه است (نوعی بزکوهی بزرگ که به اسب و گاو شباهت دارد). این گونه از حیوان را هیچ کجای جهان نمی توان پیدا کرد. آن قدر تعداد آنها کم است که کارشناسان محیط زیست تا همین چند سال پیش فکر می کردند که نسل آنها منقرض شده است. تا این که به تازگی گله ای از آنها را در منطقه ای بین رودخانه های کوآنگو و لوآندو در آنگولا پیدا کردند.

سفر به آنگولا سفر خیلی گرانی نخواهد بود و شاید به میزان 10 درصد از هزینه های شما برای سفر به کشورهای دیگر خرج داشته باشد.

آبشار روآکانا یکی از مشهوررین و شگفت انگیزترین عجایب طبیعت قاره آفریقاست که در کشور آنگولا واقع شده است.

اگر به آنگولا سفر می کنید، نباید فراموش کنید که برای عکس گرفتن از ساختمان های دولتی، اماکن نظامی یا هر چیز دیگری که مربوط به دولت است باید از بومی ها یا افراد مسئول اجازه بگیرید. آنهایی که بدون اجازه اقدام به عکس گرفتن یا فیلم برداری می نمایند، به علت نقض قوانین جریمه می شوند.

منبع: فوت و فن / iol.co.za
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2072

به "آنگولا؛ کشور قبایل بَدوی و عجایب شگفت انگیز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنگولا؛ کشور قبایل بَدوی و عجایب شگفت انگیز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید