ابوترابی : بعضی نمایندگان برای انصراف از استیضاح ها آپارتمان گرفته اند

به گزارش مجله افتخار، نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در جریان استیضاح وزرا آپارتمان هایی برای منصرف کردن بعضی نمایندگان به آنها داده شده است تا آنها از استیضاح صرف نظر نمایند.

ابوترابی : بعضی نمایندگان برای انصراف از استیضاح ها آپارتمان گرفته اند

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس گفت: جدیدا بعضی ها موضوع نظام مجلسی را مطرح می نمایند، بنده اعتقاد دارم قانون اساسی ما خیلی مترقی بوده و توسط افراد بسیار عظیم، خوش فکر و آینده نگر تدوین شده است.

وی اضافه نمود: نظام مجلسی نظامی است که در این شرایط فعلی می تواند خطرناک باشد و اصلا مانع فسادهای عجیب و غریب نمی گردد لذا نمایندگان مجلس اگر بخواهند آن را انتخاب نمایند باعث می گردد فساد عجیب و عظیمی در مجلس و برای نمایندگان به وجود آید بنابراین ما نباید موانع فساد را خراب کنیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بعضی فسادهای موجود در مجلس، عنوان نمود: برای استیضاح بعضی وزرا در مجلس ما شاهد فسادهایی هستیم.

ابرترابی ادامه داد: در استیضاح وزرا لیستی در مجلس داریم که آپارتمان هایی برای عدم استیضاح آن وزیر به نمایندگان داده شده یعنی به نمایندگانی آپارتمان داده شده که استیضاح وزیر را منتفی کردند که این لیست به شورای نگهبان هم داده شده است؛ پس می بینیم که فساد این چنینی هم وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که این لیست مربوط به دوره قبل است یا خیر، گفت: مربوط به دوره های قبل و همین دوره هم هست یعنی فقط مربوط به دوره قبل (مجلس نهم) نیست.

این نماینده مجلس در ادامه اضافه نمود: لیستی از این افراد در مجلس وجود دارد که البته به شورای نگهبان هم داده شده است، در دوره قبل هم زیاد بود. بسیاری از رد صلاحیت ها هم به همین دلیل بوده است. قرائن و شواهد را که می بینیم متوجه می شویم که با توجه به گزارشات ارائه شده این موارد با گزارشات و مستند دیگر در شورای نگهبان دستگاه های امنیتی نظامی انتظامی و اطلاعاتی سازگار است.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در ادامه اعلام کرد: نظام مجلسی خطر بالقوه ای است، مردم را هم تا حد زیادی از دموکراسی دور می نماید و از نظر من بسیار خطرناک است البته نظر اکثریت و قاطع مردم هم معین نمی گردد.

وی یادآور شد: همواره باید یک تضارب آرایی بین مجلس و رئیس جمهور وجود داشته باشد؛ اگر بخواهیم شرایط ایده آلی داشته باشیم باید اختلافاتی وجود داشته باشد تا به نفع مردم بهترین شرایط اتفاق بیفتد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 826

به "ابوترابی : بعضی نمایندگان برای انصراف از استیضاح ها آپارتمان گرفته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوترابی : بعضی نمایندگان برای انصراف از استیضاح ها آپارتمان گرفته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید