استاندار تهران: 37 نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش مجله افتخار، استاندار تهران با اشاره به اقدامات مطلوب در آسایشگاه سالمندان کهریزک از فوت 37 نفر در این آسایشگاه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز خبر داد.

استاندار تهران: 37 نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مورد میزان بازپروری معتادان گفت: بر اساس آمار نگهداری معتادین در مراکز بازپروری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 51 درصد کاهش داشته و اگر واگذاری مراکز بهاران زودتر از جانب شهرداری اتفاق می افتاد شاهد این فرایند نبودیم.

وی ادامه داد: در استان تهران به لحاظ آسیب های اجتماعی یا شیوع بیماری کرونا شرایط زرد، سفید و قرمز وجود ندارد؛ چراکه به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان به مرکز شاهد شرایط یکسان از حیث شیوع بیماری در شهرستان های استان هستیم.

استاندار تهران سپس در مورد شرایط استان تهران اظهار داشت: اگر در تهران به دلیل شیوع کرونا شرایط زرد است قطعا همه شهرستان های استان نیز شرایط زرد دارند.

محسنی بندپی همچنین شرح داد: از زمان شیوع کرونا در استان تهران در مرکز نگهداری سالمندان کهریزک تنها 37 نفر از این عزیزان بر اثر کرونا فوت شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1077

به "استاندار تهران: 37 نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار تهران: 37 نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید