افزایش تعداد جانباختگان دانشگاه تهران در سقوط هواپیمای اوکراینی ، جدول اسامی

به گزارش مجله افتخار، معاون آموزشی دانشگاه تهران تعداد دانشجویان جانباخته این دانشگاه را در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اعلام نمود و از حضور یکی از دانشجویان کنونی این دانشگاه در میان قربانیان اطلاع داد.

افزایش تعداد جانباختگان دانشگاه تهران در سقوط هواپیمای اوکراینی ، جدول اسامی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، دکتر حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران از افزایش تعداد جانباختگان این دانشگاه در سانحه هوایی تهران-کی یف به 16 نفر اطلاع داد و گفت: یکی از جانباختگان این سانحه از دانشجویان فعلی دانشگاه بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: سانحه هوایی اخیر که موجب از دست دادن جمعی از دانشجویان، نخبگان و دانش آموختگان برتر کشور شد، یک حادثه تلخ برای جامعه و به خصوص جامعه علمی به شمار می رود. ضمن این که این افراد سرمایه های بزرگی برای کشور بودند که برای ادامه تحصیل و کسب دانش به کشورهای دیگر و دانشگاه های برتر مهاجرت نموده بودند.

دکتر حسینی اضافه نمود: بر اساس آماری که اخیرا به دست ما رسیده است، تعداد 15 نفر از فارغ التحصیلان و یک نفر از دانشجویان فعلی دانشگاه تهران در سانحه هوایی اخیر در میان جانباختگان بودند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: براساس آماری که اعلام شد نخبگان ازدست رفته سانحه هوایی ذخایر ارزشمند کشور از دانشگاه هایی همچون صنعتی شریف، علم و صنعت و امیرکبیر بودند و همچنان در حال برآورد آمار ازدستدادگان دانشگاه تهران هستیم.

اسامی دانشجویان و دانش آموختگان جان باخته دانشگاه تهران در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به توضیح زیر است:

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 709

به "افزایش تعداد جانباختگان دانشگاه تهران در سقوط هواپیمای اوکراینی ، جدول اسامی" امتیاز دهید

1 کاربر به "افزایش تعداد جانباختگان دانشگاه تهران در سقوط هواپیمای اوکراینی ، جدول اسامی" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد جانباختگان دانشگاه تهران در سقوط هواپیمای اوکراینی ، جدول اسامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید