اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازیهای آسیایی جاکارتا

به گزارش مجله افتخار، پرچم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور مسئولان ستاد برگزاری بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و همچنین مسئولان کاروان ورزشی کشورمان در دهکده بازی ها به اهتزاز در آمد.

اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازیهای آسیایی جاکارتا

به گزارش خبرنگاران، مراسم اهتزاز پرچم کشورها یکی از اصلی ترین برنامه های ستاد برگزاری بازی های مختلف است که در بازیهای آسیایی جاکارتا نیز با تشریفاتی کاملا ویژه برگزار می شود.

در همین راستا طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران راس ساعت 9 صبح امروز به وقت محلی و با حضور مسئولین ستاد برگزاری بازی ها، نصرالله سجادی سرپرست کاروان، اصغر رحیمی معاون کاروان و تعدادی از ورزشکاران فدراسیون های حاضر در دهکده برگزار و پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز در آمد.

در این مراسم که به صورت برنامه ریزی گردیده و در ساعت هایی از پیش اعلام گردیده برای 3 کشور به صورت همزمان برگزار می شود پرچم ایران در کنار پرچم کشورهای ویتنام و سنگاپور به اهتزاز درآمد.

در این دوره از بازی ها 280 ورزشکار مرد، 98 ورزشکار زن و در مجموع 378 ورزشکار ایرانی در 42 رشته ورزشی به میدان خواهند رفت. تعداد اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز 214 نفر نهایی شد.

منبع: isna.ir
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 12

به "اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازیهای آسیایی جاکارتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازیهای آسیایی جاکارتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید