اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت های قابل تعویض

به گزارش مجله افتخار، اپل در حال توسعه هدفون رو گوشی پیشرفته ای است که گفته می گردد قسمت های مختلف آن قابل تعویض هستند. اپل احتمالاً اواخر امسال میلادی از این هدفون رونمایی خواهد نمود.

اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت های قابل تعویض

بر اساس گزارش بلومبرگ اپل در حال ساخت هدفون پیشرفته ای است که پدها و هدبندهای آن قابل تعویض بوده و با آهنربا به آن وصل می شوند. طبق این گزارش، اپل میخواهد با طراحی ماژولار که در دیگر هدفون های پیشرفته نیز دیده می گردد، تعویض قسمت های هدفون حین ورزش کردن را امکان پذیر کند.

بلومبرگ گزارش می نماید که اپل در حال توسعه دو مدل از این هدفون است که یک مدل پریمیوم با قسمت های چرمی بوده و مدل دیگر با در نظر دریافت ورزشکاران و با مواد قابل تنفس ساخته شده است.

به نظر می رسد هدفون رو گوشی جدید اپل شباهت هایی با محصول دیگر همین سازنده یعنی اپل واچ داشته باشد. کاربران اپل واچ می توانند بندهای این محصول را حین تمرین کردن با نمونه های ورزشی تعویض نمایند. گفته می گردد این هدفون برای پشتیبانی از فرامین صوتی شامل Siri بوده و از قابلیت هایی همچون کاهش نویز و بعضی قابلیت های داخلی تاچ کنترل بهره مند خواهد بود.

هدفون رو گوشی جدید اپل پس از عرضه احتمالاً با دیگر هدفون های پریمیوم مثل هدفون 1000XM3 سونی، بوز Noise Cancelling Headphones 700 و یا نسل سوم هدفون های مومنتوم سنهایزر مبارزه خواهد نمود. با توجه به هدفون های رقیب، پیش بینی می گردد هدفون جدید اپل قیمتی بین 350 تا 400 دلار داشته باشد.

بلومبرگ می گوید اپل میخواهد این محصول را اواخر امسال میلادی معرفی کند، اما پاندمی ویروس کرونا ممکن است در برنامه ریزی های این شرکت تداخل ایجاد کند.

از دو سال قبل گزارشاتی در خصوص توسعه هدفون روگوشی با برند اپل منتشر شده اند. اوایل اسفند ماه سال 96 مینگ-چی کو از تحلیلگران با سابقه مسائل مربوط به اپل در گزارشی مدعی شد که اپل در حال توسعه هدفون های رو گوشی بی سیم است که از لحاظ ظاهری شباهت هایی به مدل های زیر مجموعه این شرکت یعنی Beats خواهند داشت.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 921

به "اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت های قابل تعویض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در حال توسعه هدفون روگوشی با قسمت های قابل تعویض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید