ساعت هوشمند اپل یک زن را از خواب مرگ بیدار کرد!

به گزارش مجله افتخار، ساعت هوشمند اپل دوباره خبر ساز شد و با از خواب بیدار کردن یک زن که لخته خون خطرناکی در رگ هایش داشت، جانش را نجات داد.

ساعت هوشمند اپل یک زن را از خواب مرگ بیدار کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، ساعت هوشمند تازه اپل طیف گسترده ای از ابزارها و حسگرها را به زیر نظر گرفتن فعالیت قلب شخص اختصاص داده است و از زمان معرفی تا کنون با هشدارهای به موقع بسیاری کاربران را راهی اورژانس نموده و در چند مورد جانشان را نجات داده است.

تازه ترین نمونه از این هشدارها برای یک زن اهل سینسیناتی در آمریکا رخ داد و هشدار ساعت اپل او را از خواب نیمروز بیدار کرد تا از خطری که جانش را تهدید می کرد مطلع گردد.

کیمی واتکینز در روز واقعه احساس ناخوشی داشت. او که فکر می کرد چون کم غذا خورده بی حال است تصمیم گرفت چرت کوتاهی بزند تا سرحال گردد.

خواب واتکینز زیاد طولانی نشد چرا که ساعت اپل با هشدارهای پیاپی پس از چندی او را از خواب بیدار کرد. او با نگاه به ساعت متوجه عملکرد غیرعادی قلبش شد.

او هشدار را جدی گرفت و راهی بیمارستان شد و آنجا بود که فهمید لخته خون بسیار خطرناکی راه یکی از رگ هایش را مسدود نموده.

واتکینز با اینکه سابقه بیماری قلبی نداشت در بیمارستان متوجه مشکل شد و در نهایت درمان را آغاز کرد.

یک ماه پیش از این نیز ساعت اپل با سنسوری خاصی که زمین خوردن شخص را تشخیص می دهد متوجه افتادن کاربر دیگری شد و با خبر کردن اورژانس جان او را که سکته نموده بود، نجات داد.

منبع: اپل اینسایدر

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2216

به "ساعت هوشمند اپل یک زن را از خواب مرگ بیدار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند اپل یک زن را از خواب مرگ بیدار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید