تور کانادا: بازار مسکن ونکوور به پایین ترین حد خود رسید

به گزارش مجله افتخار، استانداردهای توانایی خرید مسکن در ونکوور، با پیشرفت های جزیی همراه بوده است. اگرچه تحلیلگران همچنان شرایط بازار مسکن را نامطلوب توصیف می نمایند.

تور کانادا: بازار مسکن ونکوور به پایین ترین حد خود رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

در عین حال به نظر می رسد شرایط منفی بازار فروش مجدد در افزایش جزیی اخیر در توانایی خرید مسکن که در نهایت به پایین ترین حد خود رسید، نقش داشته است.

گزارش ماه ژوئن RBC Economic Research نشان می دهد که سهم عایدی خانوار، برای پوشش هزینه های مالکیت خانه در مناطقی که در سه ماهه اول سال 2019، به 82 درصد رسیده اند- که به ترتیب 1.9 درصد کمتر از سه ماهه قبل و 5.1 درصد کمتر از سال قبل است- لازم است.

بر اساس این گزارش در دوسال گذشته بازار منطقه ونکوور با شرایط بدی روبرو بوده است، اما به نظر می رسد در نهایت، فعالیت های فروش مجدد در بهار سال جاری لغزش سریع و طولانی خود را به خاتمه رسانده است.

نه اینکه ما به زودی شاهد بهبود سریع اوضاع باشیم، توانایی خرید مسکن همچنان در شرایطی بحرانی باقی می ماند و این پدیده در آینده ای قابل پیش بینی بر تقاضای خریداران خانه تاثیر خواهد گذاشت. اما پیشرفت در زمینه رسیدگی به این بحران تا حدی قابل توجه بوده است.

این یافته ها بر اساس پیش پرداخت 25 درصد و یک وام 25 ساله، با نرخ ثابت 5 ساله به دست آمده است.

این به آن معناست که حدود 13 درصد از خانواده ها- یک خانواده از 8 خانواده- در ونکوور توانایی کسب عایدی لازم را برای مدیریت هزینه های مالکیت خانه دارا می باشند. در مقابل، این نسبت در تورنتوی عظیم و ویکتوریا 1 به 5 است.

اگرچه برای خانواده های ساکن ونکوور، وجود آپارتمان های condominium(اشتراکی)، توانایی قابل توجهی را برای داشتن خانه فراهم می آورد. خانواده ها با یک چهارم هزینه می توانند هزینه های مالکیت کندوها را پوشش دهند.

در ادامه این گزارش آمده است پیشرفت جزیی در بهبود توانایی مالکیت خانه در کانادا منجر به تشویق سیاست گذاران شده است. گذشته از همه این بحث ها، مقابله با بحران توانایی اقتصادی برای مالکیت مسکن در ونکوور و تورنتو یکی از اولویت های مهم آنان است.

رکود بازار سیاست های مهندسی شده، در حل بعضی از آسیب های مسکن در مقیاس وسیع در ونکوور، و بعلاوه ایجاد ثبات در شرایط تورنتو پیروز بوده است- گرچه شرایط بازار مسکن هنوز جوابگوی توانایی اقتصادی حانواده های معمولی کانادا نمی باشد.

برای آشنایی با انواع مسکن و قیمت آن در کانادا به قسمت قیمت خانه در کانادا مراجعه کنید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1663

به "تور کانادا: بازار مسکن ونکوور به پایین ترین حد خود رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: بازار مسکن ونکوور به پایین ترین حد خود رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید