بازی XDefiant معرفی گردید؛ تیراندازی رایگان نو یوبی سافت

به گزارش مجله افتخار، شرکت یوبی سافت از جدیدترین بازی خود به نام اکس دیفاینت که یک بازی آنلاین رایگان است رونمایی کرد. این بازی در سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده و در آن شخصیت هایی از دنیای دیگر بازی های سری Tom Clancy حاضر هستند. تاریخ عرضه بازی اکس دیفاینت هنوز تعیین نشده و این بازی قرار است برای پلفترم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل استیدیا و لونا عرضه گردد. بازی اکس دیفاینت یک نسخه آزمایشی هم خواهد داشت که ثبت نام آن همین حالا جریان دارد و بازی کنانی که انتخاب شوند، می توانند در تاریخ 5 آگوست (14 مرداد) آن را تجربه نمایند.

بازی XDefiant معرفی گردید؛ تیراندازی رایگان نو یوبی سافت

شرکت یوبی سافت قبل از این رسما اعلام نموده بود که میخواهد به ساخت بازی های آنلاین رایگان رو بیاورد. یوبی سافتی که ما می شناسیم اصلا توانایی گذشت از پول را ندارد و با توجه به موفقیت بازی های رایگان آنلاین مانند فورتنایت و ایپکس لجندز، وارد این بازی شده. البته این بازی تازه اولین کوشش شرکت یوبی سافت نیست و برای مثال پیش از این عرضه بازی هایپر اسکیپ را شاهد بودیم.

بازی اکس دیفاینت با املای نام عجیب و غریب و به خیال یوبی سافت، جوان پسند خود در سبک تیراندازی اول شخص آنلاین ساخته شده. خبری از حالت بتل رویال نیست. حالت های اصلی مبارزات شش نفر در مقابل شش نفر این بازی از جمله دث مچ، دامینیشن و اسکورت، شبیه به حالت های اصلی بیشتر بازی های تیراندازی آنلاینی که سال هاست عرضه می شوند هستند.

البته تفاوت بازی اکس دیفاینت در مقایسه با بازی هایی مانند کال آو دیوتی در این است که نقش کلاس شخصیت های بازی اکس دیفاینت در بازی بسیار پررنگ است. کلاس های این بازی همچون شخصیت های بازی ایپکس لجندز هستند و هر کدام از آن ها قابلیت های مخصوص به خود را دارند. فعلا چهار کلاس اصلی برای این بازی معرفی شده اند که هر کدام از آن ها به یکی از دنیاهای بازی های سری Tom Clancy مرتبط هستند. گرگ ها از سری بازی گوست ریکان، اشلان ها از سری بازی اسپلینتر سل، پاک نماینده ها از سری بازی دیویژن و اخراجی ها که گروه اختصاصی و تازه این بازی هستند. بازی کنان می توانند در میانه بازی شخصیت خود را تغییر دهند. شخصیت های این بازی علاوه بر دو اسلحه، یک ابزار مخصوص هم حمل می نمایند که تمام این تجهیزات به وسیله بازی کنان انتخاب می شوند.

تاریخ عرضه بازی اکس دیفاینت هنوز تعیین نشده و فقط می دانیم که این بازی برای پلفترم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی، گوگل استیدیا و لونا عرضه خواهد شد. یک نسخه آزمایشی بسته روز 5 آگوست (14 مرداد) برای این بازی عرضه خواهد شد که ثبت نام آن همین حالا جریان دارد. این نسخه آزمایشی فقط برای بازی کنان پلتفرم کامپیوترهای شخصی و در کشور آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود.

در ادامه می توانید تریلر بازی اکس دیفاینت را دیدن کنید.

منبع: وبلاگ رسمی یوبی سافت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1698

به "بازی XDefiant معرفی گردید؛ تیراندازی رایگان نو یوبی سافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی XDefiant معرفی گردید؛ تیراندازی رایگان نو یوبی سافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید