شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم ورکس را ترک خواهد نمود

به گزارش مجله افتخار، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، شینجی میکامی، موسس و مدیر عامل شرکت تانگو گیم ورکس (Tango Gamework)، این استودیو را ترک خواهد نمود.

شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم ورکس را ترک خواهد نمود

این استودیو در حال حاضر در شرایط خوبی قرار گرفته است و با بازی اخیر خود یعنی Hi-Fi Rush، در کنار پروژه های نو و جذابی که در دست ساخت دارد، پیروزیت چشمگیری را شاهد بوده است. هرچند به نظر می رسد که این پیروزیت ادامه دار خواهد بود، اما شینجی میکامی بخشی از آن نخواهد بود. میکامی نامی شناخته شده در صنعت بازی است که بیشتر به خاطر سری بسیار محبوب رزیدنت اویل شناخته می گردد. او در دوران حرفه ای خود در کپ کام، پروژه های زیادی را رهبری کرد و تهیه نماینده اجرایی دویل می کرای و کارگردان رزیدنت اویل 4 بود. پس از اینکه میکامی کپ کام را ترک کرد، به کار برای استودیوی پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) مشغول شد و بازی Vanquish را کارگردانی کرد که پیروزیت زیادی کسب کرد. در نهایت او استودیوی خود را با نام تانگو گیم ورکس (Tango Gameworks) تاسیس کرد؛ استودیویی که با The Evil Within کار خود را شروع کرد.

جدایی شینجی میکامی به وسیله تاد وان (Todd Vaughn)، معاون ارشد مدیر بتسدا اعلام شد و ظاهرا او قرار است که در ماه های آینده استودیو را ترک کند. وان از میکامی که به مدت 12 سال یک رهبر و حامی برای توسعه دهندگان جوان در تانگو بوده و در ساخت بعضی از بازی های برجسته این استودیو، از جمله The Evil Within، گوست وایر: توکیو و Hi-Fi مشارکت داشته، تشکر نموده است.

علاوه بر این، وان در اعلام نموده که Hi-Fi Rush یکی از پیروز ترین بازی های اخیر بتسدا و ایکس باکس بود و برای تانگو از نظر تجاری عالی عمل نموده است. در حالی که تانگو گیم ورکس بیشتر به خاطر بازی های ترسناک خود شناخته می گردد، Hi-Fi Rush کاملا متفاوت بوده و یک بازی اکشن دارای ریتم است که در آن بازیکنان برای حمله با ریتم صحیح موسیقی بازی پاداش دریافت می نمایند.

در حالی که هنوز معین نیست که شینجی میکامی در مسیر نو خود به کجا خواهد رفت، این شخص دارای مجموعه ای شگفت انگیز از بازی هایی است که تاثیرشان در همه جای صنعت بازی دیده می گردد و بدون شک مسئله ای از نظر پیدا کردن مکانی نو برای فعالیت نخواهد داشت.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,200,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,259,920

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2170

به "شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم ورکس را ترک خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شینجی میکامی استودیوی تانگو گیم ورکس را ترک خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید