بخش هایی از قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت در کانادا فیلمبرداری شد

به گزارش مجله افتخار، قسمت آخر سریال نمادین و تاثیرگذار بازی تاج و تخت (Game of Thrones) که ساخت و پخش آن یک دهه طول کشید، پایان با پایانی نسبتا تلخ و شیرین در روز یکشنبه به نمایش گذاشته شد.

بخش هایی از قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت در کانادا فیلمبرداری شد

این سریال که به شدت مورد تحسین هواداران قرار داشت، با مجموعه ای از شخصیت های دوست داشتنی و گاها نفرت انگیز خود در قسمت ششم از فصل هشتم به انتها رسید.

اگر هنوز قسمت آخر سریال را ندیده اید بهتر است ادامه مطلب را نخوانید چرا که جذابیت داستان برایتان از بین خواهد رفت.

با توجه به یادداشت های توضیحی تیتراژ که پس از اتمام هر قسمت نمایش داده می گردد، قسمت انتهای فیلم تا حدی در آلبرتا فیلمبرداری شده و کاری از Calgary Unit را نشان می دهد که قبلا هم در قسمت سوم فصل هشتم با نام The Battle of Winterfell هم نام این واحد فیلمبرداری را دیده بودیم.

هواداران سریال می دانند که در فیلم بازی تاج و تخت از نسل گرگ های غول پیکری که امروزه منقرض شده اند به اسم موجوداتی افسانه ای استفاده شده و روح گرگ همراه جان اسنو هم در انتهای سریال ظاهر شد و در نهایت به حیوانی که قرار بود رسید.

دقیقا تعیین نیست که کدام صحنه در Wild Rose Country یا همان آلبرتا فیلمبرداری شده است اما یک چشم تیزبین در هنگام تماشای مجدد سریال شاید بتواند این صحنه ها را پیدا کند که احتمال می دهیم یکی از لوکیشن های زمستانی باشد.

در تیتراژ این سریال نوشته شده که این صحنه ها با یاری دولت آلبرتا و صندوق رسانه آلبرتا فراوری شده اند و این بدان معنی است که تمامی اهالی آلبرتا که مالیات پرداخت نموده اند نقشی کوچک در فراوری این عظیم ترین سریال تلویزیونی داشته اند.

این افتخار شامل حال ساکنان بریتیش کلمبیا و البته کل کانادایی ها هم می گردد چرا که لوگوی دولت بریتیش کلمبیا و دولت کانادا به همراه سرویس اعتبار مالیاتی شرکت خدمات فراوری فیلم کانادا و بریتیش کلمبیا هم در تیتراژ دیده می گردد.

در حالی که ممکن است بعضی از هواداران از اتمام سریال بازی تاج و تخت ناراحت باشند (یا در بعضی موارد عده ای هم احساس آرامش نمایند) اما هر بیننده با تجربه ای با عبارت همه مردان باید بمیرند آشنایی دارد و می داند انتها، هر سریالی انتها می یابد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1729

به "بخش هایی از قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت در کانادا فیلمبرداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش هایی از قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت در کانادا فیلمبرداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید