آنالیز 10 جای خواب گربه ???? پرطرفدار در خبرنگاران

به گزارش مجله افتخار، گربه ها عاشق جای خواب گرم، نرم و دنج هستند و دوست دارند تقریبا تمام طول روز را در چنین جایی لم بدهند. در حالت عادی گربه می تواند تمام طول روز را بخوابد و فقط برای غذا خوردن و دستشویی رفتن از خواب بیدار گردد. البته به همان میزان هم شب ها فعال می گردد و مثل یک موتور مسابقه ای در خانه این طرف و آن طرف می رود. بازی کردن با گربه چند ساعت قبل از اینکه می خواهید خودتان بخوابید می تواند او را حسابی خسته کند و باعث گردد شب آرام بخوابد. البته داشتن یک جای خواب گربه با شرایط مورد علاقه گربه تان هم برای آرام خوابیدن او شرط است.

آنالیز 10 جای خواب گربه ???? پرطرفدار در خبرنگاران

در این مطلب از خبرنگاران مگ می خواهیم 10 جای خواب گربه پرطرفدار در پت شاپ خبرنگاران را آنالیز کنیم و ببینیم چرا خریداران بیشترین امتیاز را به این جای خواب ها داده اند. پس اگر قصد خرید یکی از این محصولات را دارید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

1. جای خواب سگ و گربه آلوا مدل Moose

این جای خواب گربه زیبا و بامزه از پارچه جیر ساخته شده است. ابعاد آن 48x40x32 سانتی متر است و چارچوب آن به شکلی طراحی شده که برای حیوانات خانگی زیر 3 کیلوگرم مناسب باشد. پس اگر سگ کوچک یا گربه کوچک دارید می توانید این جای خواب را برای او تهیه کنید. شست وشوی این محصول باید با دست انجام گردد.

2. جای خواب سگ و گربه مدل mypet367

این محصول در 14 رنگ متنوع فراوری شده و استفاده از آن برای هر نوع حیوان خانگی مناسب است. ابعادی نزدیک به یک متر مربع دارد و پارچه آن از نخ و پلی استر است. خریداران از کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب این محصول رضایت داشته اند و به دیگران هم توصیه نموده اند که این جای خواب را برای پت های خود بخرند.

3. جای خواب سگ و گربه مدل DB46

اگر در پی یک جای خواب خاص و مینیمال برای گربه خود می شد، خرید این محصول را به شما توصیه می کنیم. این جای خواب گربه بامزه با ظاهری شبیه به فندوق در 40 رنگ متنوع فراوری شده است. یعنی دکوراسیون خانه شما به هر رنگ و سبکی باشد می توانید یکی از این جای خواب ها را با خیال راحت خریداری کنید. جنس آن از پولیش است و تشک بخش داخلی هم به راحتی جدا می گردد. همین موضوع شست وشوی این جای خواب را راحت نموده است. ابعاد آن 50x50x45 سانتی متر است و کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد.

4. جای خواب سگ و گربه مدل D-480s

این محصول از مخمل فراوری شده و کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد. ابعاد آن 40x40x50 سانتی متر است و به شکل مکعب است. در ورودی به شکل دایره است که رفت وآمد برای پت را آسان می نماید. بعلاوه داخل جای خواب یک تشک نرم هم واقع شده است. این محصول در 39 رنگ مختلف فراوری شده است. بیشترین رضایت خریداران از مقدار بزرگ، قیمت مناسب و کیفیت محصول بوده است.

5. جای خواب سگ و گربه کد 2913

اگر گربه شما جثه نسبتا بزرگی دارد یا چند گربه دارید که عادت دارند همواره در کنار یکدیگر بخوابند، خرید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. ابعاد این محصول 70×60 سانتی متر است و 20 سانتی متر هم ارتفاع دارد. از پارچه و پنبه ساخته شده و بسیار نرم است. 4رنگ مختلف دارد و وزن آن به کمتر از 1.5 کیلوگرم می رسد. خریداران از قیمت عالی و کیفیت محصول بیشترین مقدار رضایت را داشته اند.

6. جای خواب سگ و گربه مدل zigzag356

این محصول ایرانی هم برای گربه های بزرگ مناسب است و ابعادش به 70×50 سانتی متر می رسد. از نخ و پلی استر ساخته شده و یک کیلوگرم وزن دارد. در حال حاضر فقط رنگ طوسی آن در بازار موجود است.

7. جای خواب سگ و گربه و خرگوش مدل لانه چوبی کد B20

این جای خواب زیبا از MDF با قطر 3 میلی متر ساخته شده و فضایی شبیه به لانه حیوانات در طبیعت برای پت شما ایجاد می نماید. شما می توانید بالش یا پتوی مورد علاقه گربه تان را در لانه بگذارید تا به آرامی در آن به خواب برود. بعلاوه می توانید از سوراخ هایی که به شکل پنجه روی بدنه آن ایجاد شده است برای بازی بهره ببرید. قطعا می دانید که گربه ها عاشق چنین بازی هایی هستند. این محصول ایرانی 11 رنگ مخختلف دارد و وزن آن به یک کیلوگرم می رسد.

8. تشک سگ و گربه مدل NU-00948

این جای خواب نه تنها در خانه، بلکه در سفرها هم کاربرد دارد و گربه تان می تواند به راحتی در ماشین روی آن بخوابد. در 17 رنگ مختلف فراوری شده و فضایی کمتر از نیم متر مربع اشغال می نماید. پارچه ای است و فقط 200 گرم وزن دارد. پس اگر در پی یک جای خواب می شد که بتوانید آن را همه جا، حتی بالای کابینت و یخچال، قرار دهید بهتر است این محصول را انتخاب کنید.

9. جای خواب گربه و خرگوش کد B16-2

این جای خواب ایرانی که در 17 رنگ متنوع فراوری شده است، فقط 700 گرم وزن دارد. جنس آن از MDF با قطر 3 میلی متر است و ابعادی برابر با 35x17x22 سانتی متر دارد. برای جلوگیری از شکستگی و آسیب، این محصول به صورت قطعات جدا از هم به دست شما می رسد و باید مثل قطعات پازل آن را به هم وصل کنید. ضد حساسیت است و حسابی صیغل خورده است تا به گربه شما آسیبی نرساند.

10. جای خواب سگ و گربه آلوا مدل Villa-01

آخرین جای خواب در این فهرست ده تایی یک جای خواب تقریبا لاکچری است که از پلی استر و پولیش ساخته شده است. فضایی حدود نیم متر مربع اشغال می نماید و برای حیوانات کمتر از 6 کیلوگرم مناسب است. ظاهرش شبیه به کلبه است و باید حتما با دست شست وشو گردد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2270

به "آنالیز 10 جای خواب گربه ???? پرطرفدار در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز 10 جای خواب گربه ???? پرطرفدار در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید