تور آلمان: بوندس لیگا، پیروزی قاطع بایرن مونیخ در برلین با 5 گل، دورتموند به تعقیب شانه به شانه صدرنشین ادامه داد

به گزارش مجله افتخار، دیدارهای هفته دهم بوندس لیگای آلمان با پیروزی تیم های فوتبال بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند دنبال شد.

تور آلمان: بوندس لیگا، پیروزی قاطع بایرن مونیخ در برلین با 5 گل، دورتموند به تعقیب شانه به شانه صدرنشین ادامه داد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته دهم بوندس لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران پنج بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ با نتیجه 5 بر 2 بر میزبان خود تیم یونیون برلین غلبه کرد.

روبرت لواندوفسکی دو بار در دقایق 15 از روی نقطه پنالتی و 23، لروی سانه در دقیقه 34، کینگزلی کومان در دقیقه 60 و توماس مولر در دقیقه 79 برای باواریایی ها گلزنی کردند و دو گل تیم یونیون برلین هم به وسیله نیکو گیسلمان در دقیقه 43 و یولیان رایرسون در دقیقه 65 به ثمر رسیدند.

بایرن مونیخ با این نتیجه 25 امتیازی شد و صندلی خود را در صدر جدول رده بندی بوندس لیگا تثبیت کرد. این هشتمین برد باواریایی ها در این فصل از رقابت های بوندس لیگا بود که در آن حداقل سه گل به ثمر رساندند. با احتساب این پنج گل، شمار گل های تیم تحت راهنمایی یولیان ناگلسمان به عدد 38 رسید یعنی به طور میانه 3.8 گل در هر بازی.

در دیگر بازی مهم امشب آلمان، تیم فوتبال بوروسیا دورتموند با نتیجه 2 بر صفر از سد میهمانش کلن گذشت. تورگان ازار در دقیقه 40 و اشتفن تیگس در دقیقه 63 گل های هشتمین برد فصل زردپوشان وستفالن را به ثمر رساندند تا این تیم 24 امتیازی گردد و به تعقیب شانه به شانه صدرنشین جدول ادامه دهد.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

بایرلورکوزن صفر - ولفسبورگ 2

گل ها: لوکاس انچما (48) و ماکسیمیلیان آرنولد (51)

آرمینیا بیلفلد یک - ماینتس 2

گل ها: یاکوب برت لائورسن (42) برای آرمینیا و لی جائه سونگ (25) و جاناتان وبورکارت (68) برای ماینتس

فرایبورگ 3 - گروتر فورث یک

گل ها: سیمون آستا (20 - گل به خودی)، نیکلاس هوفلر (39) و وینچنزو گریفو (79 - پنالتی) برای فرایبورگ و جیمی لولینگ (74) برای گروتر فورث

در ادامه بازی های هفته دهم بوندس لیگا از ساعت 18:30 امروز اینتراخت فرانکفورت میزبان لایپزیگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1814

به "تور آلمان: بوندس لیگا، پیروزی قاطع بایرن مونیخ در برلین با 5 گل، دورتموند به تعقیب شانه به شانه صدرنشین ادامه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: بوندس لیگا، پیروزی قاطع بایرن مونیخ در برلین با 5 گل، دورتموند به تعقیب شانه به شانه صدرنشین ادامه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید