ثبت بیش از یک هزار پروژه کسب و کار از سوی 85 تعیین مالی

به گزارش مجله افتخار، دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: یک هزار و 896 پروژه کسب و کار خرد و متوسط، از سوی 85 تعیین مالی در 28 شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت بیش از یک هزار پروژه کسب و کار از سوی 85 تعیین مالی

به گزارش از ، علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با بیان اینکه این آمار ها به استناد اطلاعاتی کسب شده که در سامانه رصد عملکرد تعیین های مالی به ثبت رسیده اند،گفت: از این تعداد نیز، هزار و 127 فعالیت مالی از 44 تعیین در 22 شهرستان توسط گروه کارشناسی نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی آنالیز و نهایی شده است. آنالیز ها نشان می دهد که این تعداد فعالیت در صورت بهره برداری کامل، می توانند به ایجاد حدود هفت هزار و 353 فرصت شغلی در استان منتج شوند.

او توضیح داد: از مجموع هزار و 127 فعالیت و یا کسب و کار خردی که به تایید رسیده اند؛ 579 مورد آن مورد بهره برداری قرار گرفته که به دو هزار و 502 فرصت شغلی منتج شده است. علاوه بر این، فرایند ثبت اطلاعات افراد اشتغال یافته در سامانه مذکور همچنان در حال اجرا می باشد.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی گفت: در مجموع تا تاریخ 4 اسفند ماه مشخصات 565 نفر اشتغال یافته، در سامانه ثبت شده است که مربوط به 84 فعالیت مالی می باشد. از این تعداد، مشخصات 452 نفر از افراد اشتغال یافته در این طرح ها نیز توسط هیات کارشناسی نهاد مردمی آنالیز و تایید شده است.

لبافی با بیان اینکه، از مجموع هزار و 127 فعالیت تایید شده، 62.5 درصد آن ها مربوط به بخش کشاورزی، دامداری و دامپروری می باشد، اضافه کرد: همچنین به لحاظ فراوانی نوع فعالیت های مالی تایید شده، 881 مورد ایجادی، 69 فعالیت تکمیلی و 172 فعالیت توسعه ای تشخیص داده شد. علاوه بر این، پنج مورد نیز در قالب ظرفیت خالی محقق شده اند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی از بهره برداری از 579 فعالیت مالی تایید شده اطلاع داد و گفت: از هفت هزار و 353 فرصت شغلی که پیش بینی می گردد با بهره برداری از طرح های کسب و کار مذکور حاصل آید؛ هفت هزار و 174 مورد آن در زمره اشتغال دائم، 144 فرصت شغلی به صورت فصلی و 35 مورد نیز در چارچوب تثبیت اشتغال موجود تعریف شده اند.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 807

به "ثبت بیش از یک هزار پروژه کسب و کار از سوی 85 تعیین مالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از یک هزار پروژه کسب و کار از سوی 85 تعیین مالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید