خاص ترین طراحی های داخلی

به گزارش مجله افتخار، طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم ترین بخش ها در بازسازی منزل و تعمیرات ساختمان است که شرکت معماری و طراحی داخلی خبرنگاران با تجربه ای عالی در زمینه دکوراسیون داخلی منازل توانسته است ، فضاهایی جذاب و خاص را طراحی و اجرا کند . فضاهایی که در بازسازی ساختمان برای خانه ها باید طراحی کنیم باید به گونه ای باشد که ضمن اینکه عملکردی و کارآمد است ، زیبایی و جذابیت نیز داشته باشد . این گونه است که فضاهایی با کیفیت و ممتاز برای زندگی کردن افراد ایجاد میشود . در این مقاله در شرکت طراحی داخلی خبرنگاران میخواهیم ایده ها و ترفند هایی که باعث میشود طراحی های داخلی خاص به وجود بیایند را با هم آنالیز کنیم .

خاص ترین طراحی های داخلی

جهت دریافت مشاوره خدمات اندازه کاتالوگ در فتوشاپ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به کار بردن رنگ های خاص

در بیشتر موارد رنگی که برای سطوح داخلی آپارتمان ها استفاده میگردد رنگ های خنثی و رنگ سفید هستند . اما میتوان با به کار بردن رنگ هایی خاص ، فضایی شیک و دکوراسیون لوکس را در خانه ها ایجاد کرد . رنگ هایی که میتوانند برای فضاهای داخلی خانه استفاده گردد فراوان است که باید به ترکیب رنگی مناسب آنها برای ایجاد یک هارمونی رنگی جذاب توجه داشت . رنگ زرد و خردلی یک ترکیب رنگی خاص و جذاب برای فضاهای داخلی به شمار میرود . هم چنین ترکیب رنگی قرمز و مشکی نیز یکی دیگر از ترکیب های خاص برای دکوراسیون داخلی است .

در کنار این رنگ ها ، رنگ های فیروزه ای ، ارغوانی ، مرجانی و رنگ های خاص دیگر میتوانند فضاهایی متفاوت و منحصر به فرد را در خانه ها ایجاد نمایند .

شومینه

شومینه همواره به عنوان یک عنصر دکوراتیو صندلی ویژه ای در خانه ها داشته است . اما میتوان این شومینه را با ایده ای جذاب ، به صورت متفاوتی در خانه ایجاد کرد . طراحی یک شومینه که از سقف آویزان است برای جذابیت اتاق خواب یا فضای نشیمن میتواند بسیار عالی عمل کند . ایده دیگر برای این شومینه ها این است که بالای آن را با نورپردازی هایی زیبا طراحی کنید و روی شومینه را با وسایل دکوری و تزئینی برجسته کنید .

پتینه کاری

پتینه کاری به هنر قدیمی کردن اشیا و سطوح گفته میگردد . در این روش با استفاده از تکنیک هایی به دیوار های خانه حالتی قدیمی و سنتی میدهد و حسی نوستالژیک و خاص برای خانه ها به وجود می آورد و فضایی با برجستگی های بصری در فضای داخلی آپارتمان ایجاد میکند .

ترکیب سبک های طراحی

برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل سبک های گوناگونی وجود دارد از کلاسیک و مدرن گرفته تا سبک های فرانسوی و مینیمال . معمولا طراحان برای فضای داخلی یک خانه از یک سبک استفاده مینمایند . اما با یک ایده نو و بکر میتوانید از ترکیب دو سبک برای فضاهای خانه بهره ببرید .

به طور مثال ترکیب سبک مدرن و سنتی به این صورت که فضاها به سبک مدرن طراحی شوند و مبلمان خانه در سبک کلاسیک در فضا قرار گیرند و این تضاد سبک ها میتواند به منحصر به فرد شدن محیط یاری فراوانی بکند .

مبلمانی خاص

مبلمان خانه اگر با ایده های جذاب در خانه ایجاد شوند میتوانند کل فضای خانه را تحت تاثیر خود قرار دهند . برای این طراحی های خاص برای مبلمان ایده های زیادی را میتوان به کار برد . به طور مثال یک ست مبلمان به رنگ سفید یا خنثی را در نظر بگیرید که در وسط آنها یک مبل راحتی به رنگ متضاد و خاص مانند بنفش یا قرمز قرار گرفته است و همه دید را به خود معطوف میکند . یا در پروژه بازسازی منزل خود یک تابلوی عظیم مدرن را بر روی یک دیوار سفید نصب کنید تا تضاد بین رنگهای تابلوی نقاشی با رنگ سفید ، یک نقطه کانونی متفاوتی را در خانه ایجاد کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1151

به "خاص ترین طراحی های داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاص ترین طراحی های داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید