خبرنگاران درخواست باشگاه فولاد خوزستان از طرفداران: اسیر حواشی احتمالی نشوید

به گزارش مجله افتخار، اهواز - خبرنگاران - باشگاه فولاد خوزستان خطاب به طرفداران این تیم در مورد محرومیت سعیدآذری گفت: اسیر حواشی احتمالی نشوید و آرامش خود را حفط کنید.

خبرنگاران درخواست باشگاه فولاد خوزستان از طرفداران: اسیر حواشی احتمالی نشوید

به گزارش خبرنگاران از روابط عمونی باشگاه فولاد خوزستان، این تیم از طرفداران خواست در روزهای به جامانده تا آغاز لیگ برتر، حمایت خود را از تیم ادامه داده و در مورد رای محرومیت موقت مدیرعامل باشگاه با آرامش و سعه صدر برخورد نمایند.

اعلام رای محرومیت موقت سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال واکنش های گوناگون و گسترده ای در فضای رسانه ای و مجازی داشت.

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که همیشه اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده، ضمن تشکر از حمایت های اجرا شده و قدردانی از چهره های فوتبالی به ویژه حمایت طرفداران فهیم و ارزشمند فولاد اعلام نموده است: این محرومیت موقتی بوده و فرایند اعتراض سعید آذری به رای صادره در مسیری درست و مطابق با آئین نامه و قانون پیگیری شده است.

همچنین از کلیه طرفداران فولاد خوزستان خواسته شده است: ضمن حفظ آرامش و سعه صدر از هرگونه تجمع، توهین و افترا در فضای حقیقی و مجازی دوری نمایند و در فرصت به جامانده تا آغاز رقابت های لیگ برتر، بر حمایت خود از تیم افزوده و مانع از ایجاد هرگونه تنش و سوء استفاده احتمالی شوند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد به دلیل انجام مصاحبه و تشویش اذهان عمومی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم شده است.

فولاد خوزستان فصل گذشته با کسب 51 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی جای گرفت و سهمیه باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد.

فولادی ها پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر 6 بازی تدارکاتی انجام داده که پیروز به پنج برد و یک تساوی شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1234

به "خبرنگاران درخواست باشگاه فولاد خوزستان از طرفداران: اسیر حواشی احتمالی نشوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخواست باشگاه فولاد خوزستان از طرفداران: اسیر حواشی احتمالی نشوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید