خبرنگاران سانحه رانندگی در همدان جان پدر و پسر را گرفت

به گزارش مجله افتخار، همدان- خبرنگاران- رییس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پیکان به قسمت پشت یک دستگاه تریلر در ابتدای جاده همدان - ملایر 2 سرنشین پیکان در دم جان باختند.

خبرنگاران سانحه رانندگی در همدان جان پدر و پسر را گرفت

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این سانحه جاده ای صبح امروز در جهت همدان - ملایر و 200 متر پس از میدان امام حسن مجتبی (ع) رخ داد که سبب داغدار شدن یک خانواده شد.

وی درباره جزئیات این سانحه شرح داد: یک دستگاه تریلر به علت نقص فنی در منتهی الیه سمت راست جاده پارک نموده بود که سواری پیکان به علت بی توجهی به جلو با تریلر برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: با وجود پایین بودن سرعت وسیله نقلیه و خسارت بسیار کم وارد شده به پیکان اما به علت استفاده نکردن راننده 60 ساله و سرنشین 18 ساله از کمربند ایمنی و برخورد سر راننده با فرمان و سرنشین به شیشه جلو هر دو در دم جان باختند.

سرهنگ عزیزی اضافه نمود: مهمترین علت بروز این سانحه جاده ای نداشتن مهارت رانندگی بوده است چرا که با وجود خلوت و مستقیم بودن جاده اما راننده پیکان به سمت حاشیه جاده منحرف شده بود.

وی بیان نمود: رانندگی ایمن همانند سایر فعالیت ها نیازمند استعداد، توان و مهارت کافی بوده و بخشی زیادی از سوانح جاده ای این استان نیز ناشی از ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت نداشتن مهارت کافی در رانندگی است.

رییس پلیس راه استان همدان اضافه نمود: داشتن گواهینامه شرط لازم و کافی برای رانندگی نیست بلکه رانندگی در جهتهای مستقیم، پیچ ها و سربالایی و سرازیری نیازمند مهارت کافی است تا به راحتی خودرو را کنترل نموده و از خروج وسیله نقلیه و واژگونی آن جلوگیری کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1545

به "خبرنگاران سانحه رانندگی در همدان جان پدر و پسر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سانحه رانندگی در همدان جان پدر و پسر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید