صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک، ادامه تیره روزی بوشهری ها

به گزارش مجله افتخار، تیم فوتبال قشقایی شیراز با فزونی برابر ماشین سازی به صدر جدول رده بندی لیگ یک رسید.

صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک، ادامه تیره روزی بوشهری ها

به گزارش خبرنگاران، هفته پنجم لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام 9 بازی پیگیری شد که در مهم ترین ملاقات، خیبر خرم آباد در حالی که با یک گل از سایپا پیش بود، با نتیجه 2 بر یک برابر میزبان خود باخت تا صدر جدول را از دست بدهد.

قشقایی شیراز در استادیوم یادگار امام با نتیجه یک بر صفر مقابل ماشین سازی پیروز شد تا صدرنشین نو لیگ یک لقب بگیرد. شهرداری همدان، با 3 گل، رایکا بابل را در هم کوبید و به رده دوم صعود کرد تا در 5 هفته نخست شگفتی ساز لیگ آزادگان نام بگیرد.

دیگر تیم تازه صعود نموده یعنی ویستا توربین تهران در سیرجان با دو گل مغلوب آرمان گهر شد و ملوان بندر انزلی با راهنمایی مازیار زارع در خانه با نتیجه 2 بر یک برابر پارس جنوبی به پیروزی رسید و به رده سوم صعود کرد. خوشه طلایی ساوه در استادیوم خانگی خود برابر مس کرمان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا 8 امتیازی گردد.

در داربی خوزستان، استقلال ملاثانی برابر استقلال خوزستان باخت تا استقلال خوزستان نخستین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد و سر و سامانی در جدول پیدا کند. تیم فوتبال مس شهر بابک پیروز شد در دقایق پایانی با یک گل میزبان خود شمس آذر قزوین را شکست دهد. شهرداری آستارا برابر تیم ته جدولی شاهین شهرداری بوشهر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا 10 امتیازی گردد و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر، در رده پنجم قرار بگیرد.

در جدول رده بندی، قشقایی شیراز با 12 امتیاز صدرنشین است و تیم های شهرداری همدان و ملوان انزلی با 11 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. تیم فوتبال خیبر خرم آباد نیز به رده چهارم سقوط کرد. بعلاوه 3 تیم پارس جنوبی، ماشین سازی و شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در قعر جدول قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1849

به "صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک، ادامه تیره روزی بوشهری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود قشقایی به صدر جدول لیگ یک، ادامه تیره روزی بوشهری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید