خاتمه خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه به انتها می رسد که در یکی از این دیدارها تیم استقلال ایران در استادیوم آزادی میزبان الشباب امارات است.

خاتمه خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا

تنها نماینده فوتبال ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا میخواهد این مسابقات را با یک پیروزی شیرین مقابل طرفدارانش و کسب یک رکورد جدید در آسیا به سرانجام برساند. صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رکوردی است که به غیر از سپاهان و ذوب آهن اصفهان، هیچ تیم دیگری در ایران به آن دست پیدا ننموده است.

شاگردان امیر قلعه نویی که در این فصل با مسائل اقتصادی بسیار دست و پنجه نرم نموده اند، بدون توجه به این مسائل هم در لیگ پیروز ظاهر شدند و هم توانستند با پیروزیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارندن و امروز با توجه به پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت در امارات، حتی با کسب تساوی و یا حتی شکست با 2 گل هم به جمع 8 تیم سرانجامی جام صعود می نمایند. البته تنها باخت با اختلاف 3 گل این تیم آبی پوش را از صعود به مرحله بعدی محروم می نماید، نتیجه ای که رخ دادن آن برای الشباب در استادیوم آزادی اتفاقی شبیه به معجزه است.

از سوی دیگر این بازی وداع آبی پوشان با طرفداران در این فصل است که با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا، می توان سرانجامی شیرین و فراموش نشدنی را برای این تیم رقم بزند. قطعا نتیجه این بازی در آینده این باشگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود، آینده ای که طرفداران استقلال امیدوارند با تغییر مدیریت، کادرفنی و یا رفتن ستارگان شان همراه نشود.

مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای زیر به سرانجام می رسد:

* کاشیواریسول ژاپن - جئونبوک موتوز کره جنوبی، ساعت 14:30، استادیوم هیتاچی کاشیوا

* گوانجو اورگراند چین - سنترال کست مارینرز استرالیا، ساعت 16:30، استادیوم گوانجو

* لخویا قطر - الهلال عربستان، ساعت 20، استادیوم لخویا قطر

* استقلال ایران - الشباب امارات، ساعت 21، استادیوم آزادی تهران

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 376

به "خاتمه خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید