خبرنگاران فرماندار: بخش زیادی از 227 پروژه نیمه تمام تنکابن در دولت تدبیر تکمیل شد

به گزارش مجله افتخار، نوشهر - خبرنگاران - فرماندار تنکابن با بیان اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام گذشته از برنامه های مهم توسعه ای دولت در این شهرستان بود، گفت: با این سیاست و برنامه، بخش زیادی از 227 پروژه نیمه تمام گذشته با حمایت های دولت طی این سال ها تکمیل و بهره برداری شد.

خبرنگاران فرماندار: بخش زیادی از 227 پروژه نیمه تمام تنکابن در دولت تدبیر تکمیل شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، سیدامیر حسینی جو روز یکشنبه در نشست بخشداران ، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرستان اضافه نمود: به همین خاطر طی چند سال گذشته نه تنها هیچ پروژه جدیدی برای شهرستان تعریف نشد ، بلکه کوشش شد تا با جذب اعتبارات ویژه طرح های نیمه تمام را تکمیل و بهره برداری کنیم.

وی گفت : متاسفانه در سنوات گذشته با 20 میلیون تومان یک پروژه میلیاردی را تجهیز کارگاه می کردند و پس از مدتی با مسائل اعتباری روبرو می شد و در نتیجه این پروژه ها نه تنها تکمیل نمی شد بلکه سال های زیادی بلاتکلیف رها می شد.

حسینی جو رینگ شهری نشتارود ، راه تنکابن به الموت ، سد ازارود و بیمارستان فوق تخصصی را از جمله پروژه های ملی شهرستان تنکابن برشمرد و گفت : بیان مکرر کاستی ها و کمبودها در جلسات مسائل را برطرف نمی کند و باید با اصلاح بعضی قوانین دست و پا گیر در جهت برطرف آنها کوشش کنیم.

فرماندار تنکابن با اشاره به افتتاح 76 پروژه عمرانی و مالی در هفته دولت سال جاری ، گفت: برای تکمیل این تعداد پروژه ها 590 میلیارد ریال هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، عباس آباد و رامسر در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به بعضی مسائل این منطقه گفت : بیشتر مسائل پروژه های غرب مازندران با همدلی و پیگیری های مستمر در سطوح استانی و ملی می توان برطرف کرد.

سید شمس الدین حسینی اضافه نمود : این منطقه به لحاظ زیر ساختی دچار در زمینه های رودخانه ها ، راه ها ، سلامت و پسماند دچار مسائلی است که می توان با برنامه ریزی درست در جهت برطرف آنها گام برداشت .

وی شرح داد : در سه شهرستان غرب مازندران رودخانه های پرآبی وجود دارد که تا به امروز نتوانسته ایم از برکات آن بهره مند شویم در حالی که هر از گاهی با جاری شدن سیل مسائلی را برای مردم منطقه به وجود می آورد.

حسینی بر ضرورت تدوین طرح ساماندهی رودخانه های غرب استان تاکید نمود و اضافه نمود : باید در بحث پیشگیری ، ایمن سازی و بهره مندی عادلانه و شفاف از آورده رودخانه های منطقه طرحی آماده شود تا بیش از پیش مردم منطقه از برکات این موهبت الهی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه سلامت ، این منطقه دارای مسائلی است، گفت : در این زمینه درمانگاه های زیادی ساخته شده اما آن چیزی که برای منطقه بسیار حائز اهمیت است و دیگران حسرت آن را دارند ، بیمارستان فوق تخصصی 205 تختخوابی است که باید فرایند اجرایی آن تسریع یابد.

نماینده مردم شهرستان های تنکابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس پیشرفت فیزیکی بیمارستان فوق تخصصی 205 تختخوابی را 75 درصد اظهار داشت و گفت : با بهره برداری از این پروژه حداقل برای یکهزار نفر شغل ایجاد خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1171

به "خبرنگاران فرماندار: بخش زیادی از 227 پروژه نیمه تمام تنکابن در دولت تدبیر تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: بخش زیادی از 227 پروژه نیمه تمام تنکابن در دولت تدبیر تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید