خبرنگاران معرفی برندگان عکس5 در سالروز تولد کیارستمی

به گزارش مجله افتخار، تهران- خبرنگاران- دبیرجشنواره عکس5 از اعلام برندگان این جشنواره همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی و نصب مجسمه این کارگردان شهیر در زیر تک درخت اطلاع داد.

خبرنگاران معرفی برندگان عکس5 در سالروز تولد کیارستمی

مهدی شادی زاده در این باره گفت: قرار بود مجسمه عباس کیارستمی اسفند ماه سال گذشته در زیر تک درخت معروف در شهرستان آرو نصب گردد که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این کار به تعویق افتاد در نتیجه تصمیم گرفتیم این مجسمه را تبدیل به یک عنصر فرهنگی در قالب یک جشنواره کنیم.

وی اضافه نمود: با اینکه کرونا کار را به زمان دیگری موکول نموده است ولی تصمیم گرفتیم جشنواره عکس 5 را هر سال همزمان با تولد کیارستمی برگزار کنیم که علاقه مندان و هنرمندان می توانند آثار خود را ارسال نمایند. همچنین هیئت سیاست گذاری به این نتیجه رسیدند که اول جشنواره برگزار گردد و یکم تیر ماه همزمان با تولد عباس کیارستمی برندگان اعلام شوند و بعد از اتمام جشنواره مجسمه این کارگردان عظیم در زیر تک درخت نصب گردد.

این کارگردان ادامه داد: این جشنواره امسال درباره عکس های دوران قرنطینه است و شامل ویدئو آرت و عکس می گردد که رده سنی خاصی برای این جشنواره در نظر نگرفتیم.

دبیر جشنواره عکس 5 در ادامه تاکید نمود: همچنین با همکاری موزه سینما مانند مجسمه ای که قرار است در زیر تک درخت نصب گردد و عنوان آن دست طلای عباس کیارستمی است روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه امسال در موزه سینما رونمایی و به موزه سینما اهدا شد.

وی اظهار داشت: این جشنواره هر سال با روینمودهای مختلف برگزار می گردد که امسال درباره تاثیر دوران قرنطینه بر انسان معاصر است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به

5photo [email protected] ، Www.5photo Award.ir ، #5photo Award-Quarantine ارسال نمایند. همچنین اطلاعات دقیق تر درباره این جشنواره به زودی انعکاس می یابد.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 976

به "خبرنگاران معرفی برندگان عکس5 در سالروز تولد کیارستمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معرفی برندگان عکس5 در سالروز تولد کیارستمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید