خبرنگار توتومرکاتووب: استراماچونی از اودینزه پیشنهاد داشت ، او در ایران بیشتر از یک سرمربی است

به گزارش مجله افتخار، بیشتر فوتبالدوستان ایتالیایی به خصوص هواداران اینتر استراماچونی را همچنان دنبال می کنند و موضوعی که بیشتر از همه قابل توجه بوده واکنش و تجمع هواداران استقلال در محل این باشگاه بود. این نشان می دهد که او برای هواداران استقلال بیش از یک سرمربی است و خیلی ها به او علاقه دارند.

خبرنگار توتومرکاتووب: استراماچونی از اودینزه پیشنهاد داشت ، او در ایران بیشتر از یک سرمربی است

خبرنگار ایتالیایی تایید کرد آندره آ استراماچونی از باشگاه اودینزه پیشنهاد داشت اما به خاطر باشگاه استقلال دوباره به ایران برمی شود.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال تهران بعد از جدایی مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به مهم ترین موضوعی تبدیل شده که در محافل فوتبالی از او یاد می شود. این سرمربی پس از 6 ماه حضور در ایران، به دلیل روش پرداخت حقوقش از سوی باشگاه استقلال به صورت یکطرفه قرارداد خودش و دستیارانش را نزدیک به دو هفته پیش فسخ کرد تا ایران را به مقصد زادگاهش ترک کند.

سرمربی اهل سن جیووانی با گذشت روزهای پرتلاطم در نهایت روز گذشته پیروز به دریافت معوقات قراردادش شد و مسئله ای برای بازگشت به ایران ندارد. استراماچونی همانطور که در ایران هوادارانش مقابل وزارت ورزش و باشگاه استقلال تجمع کرده بودند بین رسانه های ایتالیایی هم مورد توجه ویژه ای قرار گرفته بود.

پایگاه خبری توتومرکاتووب یکی از رسانه هایی است که طی روزهای گذشته پیگیر واکنش ها و اخبار پیرامون باشگاه استقلال و فسخ قرارداد استراماچونی شده بود. به همین دلیل با آلسیو آلایمو، خبرنگار توتومرکاتووب، فعال رسانه ای در رادیوTMW، اسپورت ایتالیا و رادیو بیانکونری درباره آخرین شرایط سرمربی ایتالیایی و بازگشت او به ایران گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید:

- ابتدا می خواهم در مورد کل داستان از شما بپرسم، فکر می کردید آندره استراماچونی ایران را اینچنین ترک کند؟

به همراه توتومرکاتووب ما استرا را به عنوان یک مربی ایتالیایی که در خارج از کشور کار می کرد، دنبال کردیم و همه دشواری هایی که وی از ابتدای این تجربه جدید در ایران داشت را می دانستیم.

- به نظر می رسد که در ایتالیا به پولشویی بسیار حساس هستند و آن را مجازات می کنند به گونه ای که استراماچونی از این ماجرا واهمه داشته و چنین شرایطی رابرای او به ارمغان آورده است. ظاهرا، او حتی نمی توانست چکی استقلال برای او نوشت را دریافت کند. آیا چیزی در مورد این موضوع وجود دارد که بتوانید با ما در میان بگذارید؟

بله، دقیقا همینطور است. قوانین ایتالیا بسیار سختگیرانه است و مطمئناً آقای استراماچونی به عنوان یک مربی حرفه ای سطح بالا باید آن را رعایت کند.

- به نظرت تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه ایران چه تاثیری در کل شرایط داشته است؟

در واقع همه چیز از تحریم های ایالات متحده علیه ایران شروع می شود و این تأثیر زیادی را روی شرایط می گذارد. آنچه ما در ایتالیا متوجه شده ایم این بود که یک روش قانونی برای پرداخت وجود داشت اما مدیریت گذشته استقلال آن را نادیده گرفته است و و به همین دلیل است که وکلای استراماچونی موظف شدند یک طرفه قرارداد را فسخ کنند.

- واکنش ها در ایتالیا به فسخ قرارداد استراماچونی چه بود؟

بیشتر فوتبالدوستان ایتالیایی به خصوص هواداران اینتر استراماچونی را همچنان دنبال می کنند و موضوعی که بیشتر از همه قابل توجه بوده واکنش و تجمع هواداران استقلال در محل این باشگاه بود. این نشان می دهد که او برای هواداران استقلال بیش از یک سرمربی است و خیلی ها به او علاقه دارند.

- شایعاتی مبنی بر پیوستن او به باشگاه اودینزه وجود داشت. آیا این پیشنهاد صحت داشت؟

بله درست است اما استرا این پیشنهاد را انکار کرد زیرا او می خواهد تنها، مربی استقلال باشد.

- حالا او باید به ایران برشود. به نظرت در بازگشت پیروز خواهد بود یا چالش های زیادی خواهد داشت؟

آخرین اخباری که ما داریم این است که پول بدون مشکل واریز شده و او به ایران برمی شود. امیدوارم که پیروز باشد. اینکه با چالش روبرو خواهد بود یا نه به شیوه برخورد او در ادامه رابطه مستقیم خواهد داشت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 648

به "خبرنگار توتومرکاتووب: استراماچونی از اودینزه پیشنهاد داشت ، او در ایران بیشتر از یک سرمربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگار توتومرکاتووب: استراماچونی از اودینزه پیشنهاد داشت ، او در ایران بیشتر از یک سرمربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید