خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است

به گزارش مجله افتخار، رئیس دانشگاه خواجه نصیر در پاسخ به اینکه یکی از مسئولان شهرداری منطقه 13 به نقل از شهردار تهران موضوع انتقال دانشگاه را به منطقه پیروزی تمام شده خوانده بود، گفت: این را از دفتر وزیر علوم پیگیری کردیم و چنین نقل قولی تکذیب شد.

خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد یزدان دوست رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: با توجه به شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته و تصمیمات کلان کشوری برای آموزش های غیرحضوری، قطعا در آن شرایط مشکلاتی برای همه وجود داشت که باعث نارضایتی دانشجویان و اساتید بود. با تصمیم گیری های مناسب و تجهیز مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه و همراهی اعضای هیات علمی بسیاری از موانع به مرور رفع شد.

یزدان دوست اضافه کرد: اکنون این اطمینان حاصل شده است در صورتیکه تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای سال تحصیلی جدید بر آموزش حضوری و یا غیرحضوری باشد، آمادگی کامل برای هر دو گزینه وجود دارد و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ترم تابستانی دانشگاه نیز به صورت غیرحضوری در بعضی دروس عمومی و نظری در حال اجرا است تا بخشی از نگرانی های دانشجویان را رفع کند.

وی همچنین در مورد تجمیع دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: بحث یکپارچه سازی از موضوعات مهمی است که همیشه مورد بحث و کارشناسی بوده و اقدامات خوبی نیز در دوره قبل اجرا شده و هیات امنای دانشگاه نیز با یکپارچه سازی کاملا موافق است، اما فرایند خیلی کند پیش می رود و امیدواریم که با حمایت کامل مسئولین کشور و همراهی همه اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان بتوانیم از این پراکندگی رهایی یابیم.

وی در پاسخ به اینکه یکی از مسئولین شهرداری منطقه 13 به نقل از شهردار تهران موضوع انتقال دانشگاه را به منطقه پیروزی تمام شده خوانده بود گفت: این را از دفتر وزیر علوم پیگیری کردیم و چنین نقل قولی که شهردار تهران در مورد این موضوع با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مذاکره ای داشته است کاملا تکذیب شد.

یزدان دوست اظهار داشت: دانشگاه در کوشش است تا بحث یکپارچه سازی را با درایت کامل و همراهی اعضای خانواده دانشگاه به پیش ببرد، لکن با توجه به شرایط جاری کشور هنوز این مهم میسر نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1090

به "خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر انتقال دانشگاه خواجه نصیر به منطقه پیروزی کذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید