دانشگاه علوم بهزیستی صاحب مدیر آموزشی مراکز درمانی سرپایی می گردد

به گزارش مجله افتخار، معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: به زودی در ساختار معاونت آموزشی دانشگاه، صندلی مدیر آموزشی مراکز درمانی سرپایی تعریف می گردد.

دانشگاه علوم بهزیستی صاحب مدیر آموزشی مراکز درمانی سرپایی می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، آرش میراب زاده معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در نشست با معاونان و مدیران گروه های آموزشی این دانشگاه گفت: بخش های آموزشی مراکز درمانی تابعه دانشگاه با هماهنگی معاونت آموزشی مدیریت می گردد تا همکاری بین معاونت های درمان و آموزشی تقویت گردد.

میراب زاده در ادامه با تاکید بر اهمیت فیلد های آموزشی مستقر در مراکز بالینی و بیمارستان های تابعه دانشگاه در جهت افزایش مهارت های بالینی دانشجویان، خواهان حضور بیشتر اساتید با دانشجویان در فیلد های مذکور شد.

وی بر برگزاری جلسه های توجیهی برای مربیان کارورزی در اول هر ترم برای مرور مجدد حوزه های آموزشی با نظارت بر کار دانشجویان، تکمیل فرم های مرتبط و بقیه موارد مورد احتیاج برای آموزش دانشجویان در فیلد ها تاکید نمود و اضافه نمود: امیدوارم مربیان حداکثر توان خود را برای بهبود خدمات آموزش بالینی به کار گیرند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با اشاره به ­این که ­در مراکز تابعه دانشگاه، آموزش و ارائه خدمات درمانی توام با هم انجام می گردد، به مدیران گروه های آموزشی توصیه کرد: حتی الامکان سعی گردد تا برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که در بین ترم ها که دانشجویان حضور ندارند، ادامه خدمات درمانی به گیرندگان خدمت و مراجعان ادامه یابد.

وی اضافه نمود: در مواردی که اساتید به هر دلیلی قادر به حضور در فیلد ها نیستند، ضمن اعلام به مدیر مرکز مربوطه و مدیر گروه، جایگزین خود را برای ارائه این خدمات، معرفی نمایند.

میراب زاده اعلام نمود: معاونت آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در صدد است در قالب قرارداد هایی با دانشگاه های دیگر فیلد های آموزشی را تامین کند و مراکز هم حضور دانشجویان دیگر دانشگاه ها در مراکز تابعه دانشگاه را به معاونت آموزشی اطلاع دهند تا نظارت کامل صورت پذیرد.

وی بر اولویت تجهیز فیلد های آموزشی مراکز دانشگاه تاکید نمود و گفت: البته تجهیز SKILL Lab در دانشگاه خواهد بود که با همکاری همه گروه های توانبخشی اجرا خواهد شد تا تجهیزات مشترک بین گروه ها خریداری گردد و بحث دیگر در خصوص Second affiliation است که طی شیوه نامه و احکام جداگانه ای برای اعضای هیئت علمی در دانشگاه اجرایی شده است، لذا انتظار می رود تعامل بین گروه ها باعث توسعه و تقویت دانش تخصصی هر گروه برای دانشجویان دیگر گروه ها گردد.

وی از مدیران گروه ها خواست تا منصفانه و بر اساس شاخص های معین شده بر تمام وقتی اساتید نظارت نمایند و بر اساس کارکرد واقعی اساتید نمره گذاری انجام گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه ضمن تقدیر از تمامی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه، نظارت مدیران گروه های آموزشی بر فرآیند های آموزشی، کاهش سنوات تحصیلی دانشجویان و نیز انجام بهتر فرایند داوری سرانجام نامه ها را از اثرات عملکرد مثبت مدیران گرو های آموزشی دانست.

وی همچنین با ارائه آمار دانشجویان جدیدالورود به تفکیک مقاطع تحصیلی که شامل 10 نفر دستیاری روان پزشکی، 44 نفر PHD و 215 نفر کارشناسی و 158 نفر کارشناسی ارشد می گردد، گفت: در مجموع 427 نفر تعداد کل دانشجویان ورودی جدید برای سال تحصیلی 99-98 است که 60 درصد آنان را شاغلان به تحصیلات تکمیلی تشکیل می دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اضافه نمود: انتظار می رود در تمام گروه ها، جلسات معارفه با دانشجویان جدید انجام گردد.

میراب زاده همچنین از همکاری گروه های آموزشی با مرکز EDC در حوزه بسته های تحول تشکر کرد و گفت: انتظار داریم این همکاری افزایش یابد. موضوع ضبط محتوا با همکاری اساتید به صورت قرارداد با دیگر دانشگاه ها مانند شهید بهشتی انجام می پذیرد و اساتید باید با مشارکت بیشتر فرایند مجازی سازی را تقویت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 520

به "دانشگاه علوم بهزیستی صاحب مدیر آموزشی مراکز درمانی سرپایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم بهزیستی صاحب مدیر آموزشی مراکز درمانی سرپایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید