رشته کلان داده در کانادا

به گزارش مجله افتخار، کلان داده (Big Data) چیست؟

واژه کلان داده به مقادیر انبوهی از اطلاعاتی اشاره دارد که به واسطه استفاده بیشتر افراد از اینترنت و کامپیوتر در دسترس قرار می گیرند. این داده ها می توانند بینشی بزرگ و نیرومند را در حوزه هایی مثل کسب وکار و سرگرمی تا حوزه هایی نظیر سیاست و بهداشت ایجاد نمایند. با این وجود، مقادیر داده های دریافتی، پیوسته در حال افزایش بوده و حجم آن فراتر از ظرفیت و توان ذخیره سازی و تحلیل آن ها از طریق برنامه های معمولی است.

رشته کلان داده در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

Big Data یک خلاء مهارتی مورد احتیاج است!

صنایع مختلف در سراسر جهان کمبود متخصصین داده را که بتوانند چالش های مرتبط با جمع آوری، ذخیره و تحلیل کلان داده ها را برطرف نمایند، احساس می نمایند. دانشکده علوم رایانه ای دانشگاه SFU، دوره های حرفه ای کارشناسی ارشد را در رشته کلان داده ارائه می دهد. این دانشگاه معروف کشور کانادا به لطف دوره کارآموزی خود، دانشجویان را به گونه ای آماده می نماید تا به یک معمار داده تبدیل شده و بتوانند به واسطه نیل به بینش های قدرتمند به وسیله آگاهی رسانی و ارائه اطلاعات به تصمیم گیران، آن ها را کمک نمایند.

ویژگی های دانشگاه SFU

دانشگاه SFU بنا به رده بندی مجله مک لین (Maclean) که به صورت منظم از سال 2008 انجام می گردد، یکی از برترین دانشگاه ها در کشور کانادا است. دانشکده علوم کامپیوتری SFU جایی است که بیش از 50 پژوهشگر و مدرس برتر در حوزه های سیستم های پایگاه داده، داده کاوی، سیستم عامل ها و الگوریتم ها در آن حضور دارند. اخیراً این دانشکده در رده بندی ARWU در سال 2014 در صندلی یکی از 50 دپارتمان برتر رشته علوم کامپیوتر در جهان و سومین دانشکده در کشور کانادا نهاده شد. محوطه دانشگاه SFU با نام بارنبی (Burnby) در ناحیه متروی سراسر ونکوور واقع شده که این ناحیه به واسطه شاخص کیفیت بالای زندگی، منطقه ای معروف در کاناداست.

تحصیل در رشته دیتا ساینس در کانادا

قصد مهاجرت به کانادا و ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های ممتاز آن را دارید؟ پس فرم ارزیابی را تکمیل نموده و منتظر تماس همکاران ما بمانید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 934

به "رشته کلان داده در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته کلان داده در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید