روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان اصفهان رتبه اول را در کشور کسب کرد

به گزارش مجله افتخار، خبرنگاران :در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ایران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان اصفهان به عنوان رتبه اول بخش خبر این رویداد معرفی گردید.

روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان اصفهان رتبه اول را در کشور کسب کرد

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی کشور که در سالن اجتماعات سازمان آرشیو ملی برگزار شد، روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، پیروز شد در میان بیش از 1800 اثر که از سوی 150 روابط عمومی بخش دولتی و غیر دولتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، مقام اول بخش خبر در سطح استان ها را از آن خود کرد.

در این مراسم که با حضور مسئولان دولتی و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار گشت ؛ لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان اهدا شد.

بنابراین گزارش، در بخش خبر، معیارهایی مانند استفاده از اصول علمی خبرنویسی، بهره گیری از تیتر و عناوین جذاب و اثرگذار در کنار توجه به ارزش ها و عناصر خبری و بهره گیری از سبک های خبرنویسی و در بخش گزارش معیارهایی مانند انتخاب سوژه های جذاب و استفاده از تیتر و لیدهای پر کشش از جمله مواردی بود که در بیانیه هینت داوران بر آن تاکید شده بود.

در متن لوح تقدیر خطاب به نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان آمده است :برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی به پاس ارج نهادن به مساعی بی وقفه یروابط عمومی های کشور، در عرصه فرهنگ مکتوب اقدام ارزشمندی است که توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران با مشارکت واحدهای روابط عمومی سراسر کشور برپا شده است.

از این رو با توجه به کسب پیروزیت در بخش خبر در سطح ملی توسط آن روابط عمومی مراتب تشکر و قدردانی خود را از حسن انجام مسئولیت در قبال اهداف برگزاری این جشنواره اعلام می دارد.

م

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 811

به "روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان اصفهان رتبه اول را در کشور کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان اصفهان رتبه اول را در کشور کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید