سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرده است

به گزارش مجله افتخار، بنا به شرایط خاص کنونی و ابلاغ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم, تحقیقات و فناوری سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرده است.

سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرده است

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، بنا به شرایط خاص کنونی و ابلاغ معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم, تحقیقات و فناوری, دوره سیزدهم جشنواره حرکت در مرحله دانشگاهی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

جشنواره بین المللی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم افزایی، تکثیر ایده های خالق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می شود. این جشنواره تلاش می کند تا مبنا و مبدا حرکتی نوین برای سامان دهی فعالیت های علمی دانشجویی باشد

سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت در بخش های انجمن علمی برتر، نشریه علمی، مسابقه علمی، اختراع، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال، کارآفرینی و بخش ویژه شامل (محیط زیست و منابع طبیعی، علوم شناختی، اقتصاد دانش بنیان و رونق تولید ملی) آغاز به کار کرده است.

رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی و با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.

راهبرد اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این دوره، تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی و تغییر رویکرد برگزاری جشنواره با تکیه بر این مهم است. بر این اساس دستورالعمل دوره سیزدهم جشنواره تهیه، تنظیم و اجرا می شود.

شناسایی انجمن­ های علمی دانشجویی پیروز و تقدیر از فعالان این انجمن ­ها، انعکاس فعالیت های الگو و پیروز، ایجاد تحرک توأم با جهت­ دهی فعالیت­ های انجمن­ های علمی دانشجویی، ایجاد زمینه به منظور هم ­افزایی انجمن­ های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب پیروز و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرَف و مشاغل، سازمان ­های دولتی و غیردولتی با ظرفیت­ ها و توانمندی­ های انجمن­ های علمی دانشجویی می تواند از جمله اهداف برگزاری جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت باشد.

4084/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 981

به "سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیزدهمین دوره جشنواره مجازی دانشگاهی حرکت آغاز به کار کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید