شمارش معکوس تا معرفی وزنه برداران المپیکی ایران

به گزارش مجله افتخار، به گزارش خبرنگاران، با عدم موفقیت سهراب مرادی و کیانوش رستمی در راستا کسب سهمیه المپیک، کاروان ورزشی ایران از حضور دو وزنه بردار عنوان دار دنیا و المپیک در لیست مسافران توکیو محروم شد.

شمارش معکوس تا معرفی وزنه برداران المپیکی ایران

بدین ترتیب راستا دیگر مدعیان اردوی تیم ملی وزنه برداری هموارتر شد تا با توجه به دو سهمیه ایران، با امید و انگیزه بیشتری به حضور در المپیک بیاندیشند. البته متولیان فدراسیون وزنه برداری کشورمان نیز به خوبی با این موضوع کنار آمده اند و بعد از از دست رفتن شانس حضور سهراب و کیانوش در المپیک، اظهار داشتند این رشته جوانان قدرتمند و مستعدی دارد که امید می رود همین جوانان بتوانند در المپیک توکیو بدرخشند.

به همین دلیل گفته می گردد وزنه برداران المپیکی کشورمان طی روزهای 17 و 18 خرداد ماه معرفی خواهند شد تا پرونده این موضوع بسته گردد و محسن بیرانوند، دبیر فدراسیون نیز چندی پیش در این خصوص اظهار داشت: وزنه برداری ایران در کنار دو دارنده مدال طلای المپیک در وزن 96 کیلوگرم، علی هاشمی قهرمان دو دوره رقابتهای جهانی را هم در اخیتار دارد که تغییر وزن داده و به دسته 109 کیلوگرم که وزن المپیکی است، آمده است.

وی ادامه داد: در نتیجه امیدواریم او در روزهای باقی مانده تا المپیک به دوران اوجش بازگردد. همچنین علی داودی هم در دسته فوق سنگین با برخورداری از فاکتور جوانی، می تواند تا دو دوره بعدی بازی های المپیک هم حضور داشته باشد. البته سید ایوب موسوی و علی میری هم می توانند از نفرات مورد نظر ما باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1640

به "شمارش معکوس تا معرفی وزنه برداران المپیکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس تا معرفی وزنه برداران المپیکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید