طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار کوچک در واحد های آپارتمانی

به گزارش مجله افتخار، شاید شما هم از اینکه یک اتاق خواب بسیار کوچک در خانه یا واحد آپارتمانی خود دارید ناراحت هستید، شاید حتی به این موضوع فکر نموده باشید که یک خانه عظیمتر با اتاقی عظیمتر را برای مدتی هم که شده اجاره کنید. اما لازم نیست نگران باشید زیرا همانطور که در عکس های زیر مشاهده خواهید کرد یک اتاق خواب کوچک و تنگ هم می تواند بسیار زیبا و شیک بنظر بیاید بطوریکه حتی از اتاق خواب های عظیم هم دلبازتر بنظر خواهند رسید. اولین چیزی که باید در دکوراسیون اتاق خود دقت و توجه زیادی به آن کنیم بدون شک تخت خواب است. باید سایز تخت خواب را کاملا مطابق با فضای موجود در اتاق انتخاب کنید تا هیچگونه فضای بسته ای در اتاق بوجود نیاید. هر مدلی که از تخت خواب ها انتخاب می کنید، فلزی یا چوبی، سعی کنید بدون حاشیه های اضافی در اطراف تخت باشد، همچنین از قرار دادن پاتختی هایی که اکثرا همراه با سرویس خواب اتاق خواب تهیه می شوند خودداری کنید، مطمئن باشید معایب وجود چنین وسیله ای در اتاق خواب بیشتر از فایده های آن خواهد بود. بدون چنین وسیله هایی اتاق خوابتان کاملا آزادتر بنظر خواهد رسید.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار کوچک در واحد های آپارتمانی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ فوری از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بعداز انتخاب تخت خواب مناسب باید در خصوص شلف و قفسه های ذخیره سازی مناسب برای اتاق تصمیم گیری کنید. از آنجایی که با محدودیت فضا روبرو هستیم برای هر میلی متر از فضا باید برنامه ریزی نموده باشیم. اگر بنا را بر این بگذاریم که مثلا وسایل و کتاب های زیادی برای نگهداری در اتاقتان دارید، برای کتاب ها می توانید از قفسه های دیواری ساده یا تاقچه ای بهره ببرید و آنها را بالای سر خود در تخت خواب کنار دیوار نصب کنید. برای چیزهای ضروری دیگر در اتاق خواب کوچک مانند کمد دراور نگهداری لباس ها می توانید چمدان هایی را خریداری کنید و لباس های خودتان را در آنها قرار بدهید و سپس در زیر تخت آنها را جاسازی کنید تا هم مکان مناسبی برای نگهداری لباس هایتان ایجاد نموده و هم فضایی برای اینکار اشغال ننموده باشید.

اتاق خواب بسیار کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1167

به "طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار کوچک در واحد های آپارتمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون اتاق خواب بسیار کوچک در واحد های آپارتمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید