طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری همراه ویدیو

به گزارش مجله افتخار، برای خیلی ها سخت ترین قسمت مهمانی انتخاب غذایی است که جدا از این که باب میل مهمان باشد، درست کردنش وقت زیادی نبرد. فینگرفود ها جز سریع ترین و در عین حال خوشمزه ترین غذاهایی هستند که برای مهمانی و یک شب خاطره انگیز و لذیذ یک انتخاب فوق العاده محسوب می شوند. برای همین باز هم با طرز تهیه یک فینگرفود دیگر به نام کاپ سیب زمینی پنیری با شما هستیم. برای تهیه این فینگرفود خوشمزه از پوره سیب زمینی فرم گرفته به عنوان کاپ و برای مزه دار شدن کاپ مان از پنیر پارمسان پودری استفاده کردیم. پنیر موزارلا هم وظیفه پر کردن مغز فینگرفودمان را دارد که حسابی آن را خوشمزه تر می نماید. همراه ما باشید.

طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری همراه ویدیو
  • مواد لازم برای تهیه کاپ سیب زمینی پنیری

سیب زمینی چهار عدد

پنیر پارمسان رنده شده خرید آنلاین چهار قاشق سوپ خوری

زرده تخم مرغ سه عدد

کره ذوب شده 50 گرم

فلفل به مقدار لازم

نمک به مقدار لازم

پنیر تازه موزارلا خرید آنلاین به مقدار لازم

بیکن خرد شده چهار ورق

جعفری خرد شده برای تزیین

گوجه گیلاسی برای تزیین

  • طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری

مرحله اول

برای آغاز داخل قابلمه مقداری آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش آید. سیب زمینی ها بپزید و کنار بگذارید تا خنک شوند. بعد از این که سیب زمینی ها خنک شدند، پوست شان را بگیرید و با رنده ریز آن ها را داخل یک کاسه رنده کنید.

مرحله دوم

پنیر پارمسان، زرده تخم مرغ، کره ذوب شده و نمک و فلفل را به سیب زمینی اضافه نموده و آغاز به هم زدن کنید تا مواد کاملا با هم مخلوط و یکدست شوند.

مرحله سوم

در این مرحله یک کاغذ نسوز روی سینی فر پهن نموده و مایه سیب زمینی را داخل قیف آشپزی بریزید. سر قیف را ماسوره نصب کنید و مایه سیب زمینی را درست مانند شکل مثل یک کاپ کوچک قیف کنید. برای این که دقیق تر این مرحله را رد کنید، ویدیو را حتما ببینید. به همین شکل باقی مایه سیب زمینی را هم قیف کنید و سینی فر را به مدت 15 دقیقه داخل فر با حرارت 200 درجه سانتی گراد قرار دهید.

مرحله چهارم

بعد از 15 دقیقه مایه سیب زمینی کاملا برشته شده است. موزارلا های توپی را داخل کاپ سیب زمینی بگذارید و مقداری بیکن خرد شده روی آن بریزید سپس مقداری جعفری خرد شده و فلفل سیاه روی پنیر و بیکن ها بپاشید.

مرحله پنجم

مجددا قالب را حدود 5 دقیقه داخل فر با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار دهید تا پنیر ذوب گردد. کاپ سیب زمینی پنیری به همین راحتی آماده است. آن را با گوجه گیلاسی تزیین و نوش جان کنید.

ویدیو

منبع: کتاب کاله
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 368

به "طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری همراه ویدیو" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری همراه ویدیو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کاپ سیب زمینی پنیری همراه ویدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید