لاری: نوآوران و فعالان عرصه دانش بنیان باید در کنار مدافعان سلامت باشند

به گزارش مجله افتخار، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت گفت: در شرایطی که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا خسته شده اند حضور نوآوران در کنار مدافعان سلامت به ما آرامش خاطر می دهد.

لاری: نوآوران و فعالان عرصه دانش بنیان باید در کنار مدافعان سلامت باشند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران سیما سادات لاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه چالش ملی کرونا که به صورت مجازی برگزار گردید گفت: از تمام جوانانی که به عنوان کادر درمان در جبهه مبارزه با بیماری کرونا حضور داشته اند و همچنان محکم در این میدان ایستاده اند و از تمام عزیزانی که در قالب گروه های جهادی ما را کمک و حمایت نموده اند و هم چنین تمام نوآوران و پژوهشگرانی که در شرایط تحریم با فراوری دستگاه های ونتیلاتور، کیت های تشخیصی، ماسک و گان به ما کمک رساندند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در شرایطی که کشور با چالش کرونا روبرو است نوآوران و فعالان عرصه دانش بنیان باید در کنار مدافعان سلامت باشند توضیح داد: در شرایطی که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا خسته شده اند حضور شما نوآوران در کنار مدافعان سلامت به ما آرامش خاطر می دهد.

لاری اضافه نمود: اگر در دوران دفاع مقدس جوانانی جان خود را فدا نموده اند، امروز نیز جوانانی هستند که غیرتمندانه در جبهه مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی می نمایند پس وظیفه مسئولین نیز حمایت از این جوانان است.

وی توضیح داد: ما باید همه در کنار هم باشیم و با رعایت فاصله گذاری فیزیکی، تشویق مردم برای استفاده از ماسک و شستن دست ها با ویروس کرونا مقابله کنیم.

لاری گفت: امیدواریم روزی فرا برسد در کنار هم بتوانیم جشن شکست کرونا را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1096

به "لاری: نوآوران و فعالان عرصه دانش بنیان باید در کنار مدافعان سلامت باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاری: نوآوران و فعالان عرصه دانش بنیان باید در کنار مدافعان سلامت باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید