ماجرای عجیب آسمان قرمز یک شهر

به گزارش مجله افتخار، ویدئویی از شهر بندری ژوشان چین در همسایگی شانگ های نشان می دهد که آسمان زیر لایه های ضخیم مه به رنگ قرمز درآمده است.

ماجرای عجیب آسمان قرمز یک شهر

به گزارش خبرنگاران، پدیده آسمان قرمز از شنبه شب ساعت ها در کل شهر دیده شد و وحشت در صدای ساکنان شنیده می گردد. بعضی از بچه ها به والدین خود می گویند: من می ترسم.

آسمان قرمز تبدیل به یکی از موضوعات پرطرفدار در شبکه اجتماعی توییتر چین، Sina Weibo شد و بیش از 150 میلیون بازدیدکننده را به خود جلب کرد.

بعضی کاربران آسمان قرمز را یک فال بد برای مدیریت چین در همه گیری کووید-19 عنوان نموده اند. یکی از کاربران گفت که این به این معنی است: حادثه اتفاق می افتد و دیگری افزود من آغاز به ذخیره کردن اقلام و مواد غذایی کردم.

یک کاربر گفت این یک رنگ قرمز خونی است، که ظاهر خوبی ندارد. دیگری گفت که قیامت در راه است.

بعضی دیگر سعی کردند افکار منفی را از بین ببرند و گفتند که رنگ قرمز نشان دهنده نشاط، موفقیت و شکوفایی است.

اما رسانه های محلی شرح دادند که پدیده های عجیب آب و هوایی نشانه بدی نیست و این اتفاق هم به معنی آخرالزمان نیست، بلکه در واقع نتیجه شکست و پراکندگی نور است و به احتمال زیاد از چراغ های یک کشتی است.

بر اساس گزارش های رسانه های محلی چین، کارکنان اداره هواشناسی می گویند: زمانی که شرایط آب و هوایی خوب باشد، آب بیشتری در اتمسفر آئروسل هایی را تشکیل می دهد که نور قایق های ماهیگیری را شکسته و پراکنده می نماید و آسمان قرمزی را ایجاد می نماید که به وسیله مردم دیده می گردد.

یک شرکت ماهیگیری محلی تایید کرد که انکسار نور از یکی از قایق های ماهیگیری آن ها ناشی شده است. آنها برای صید ماهی سانما اقدام به تاباندن نور قرمز نموده اند. به گفته قائم مقام این شرکت نور قرمز از آب شکسته و به آسمان پرتاب شد و پدیده ای شبیه سراب را ایجاد کرد.

این امر به ویژه در اطراف منطقه ها ساحلی بسیار رایج است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1401 بروزرسانی: 12 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2036

به "ماجرای عجیب آسمان قرمز یک شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب آسمان قرمز یک شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید