محصولات نانوی دانش آموزی ایران به کشور چین صادر می گردد

به گزارش مجله افتخار، مسئول ترویج صنعتی ستاد فناوری نانو گفت: با برنامه ریزی های اجرا شده محصولات نانوی دانش آموزی کشور ایران به کشور چین صادر می گردد.

محصولات نانوی دانش آموزی ایران به کشور چین صادر می گردد

با ما همراه باشید و با ارزانترین تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، علی طهاری ظهر امروز در همایش نانو در اردبیل گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته محصولات نانوی دانش آموزان ایران به کشور چین صادر می گردد و در این زمینه تا به امروز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان ایرانی در فراوری محصولات فناوری نانو نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته اند، اضافه کرد: انتظار داریم با برنامه های راهبردی علاوه بر ارتقای سطح علمی دانش آموزان در این حوزه شاهد میزان صادرات محصولات نانوی دانش آموزی در کشور باشیم.

مسئول ترویج صنعتی ستاد فناوری نانوی کشور بیان نمود: سمینارهای نانو در نقاط مختلف کشور برگزار می گردد و برگزاری این سمینارها فرصتی بسیار بزرگ برای آشنایی نسل امروزی به ویژه دانشجویان و دانش آموزان با فناوری نانو است و امیدواریم در این راستا مسئولان استان اردبیل نیز همت مضاعفی داشته باشند.

طهاری توضیح داد: چشم اندازی توسعه ستاد فناوری نانوی کشور سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی، فراوری علم، فناوری بازار و نوآوری است که امیدواریم صاحبان صنایع و فناوری این چند شاخص را مبنای کار خود قرار دهند تا بتوانیم صنعت فناوری نانوی کشور را به طور اساسی ارتقا دهیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر استان اردبیل نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل قبولی در حوزه فناوری نانو داشته است که امید داریم با حمایت های همه جانبه این صنعت به طور همه جانبه در اردبیل شکوفا گردد که در این زمینه تا به امروز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 728

به "محصولات نانوی دانش آموزی ایران به کشور چین صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات نانوی دانش آموزی ایران به کشور چین صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید