محققان انگلیسی به داوطلبان تست واکسن کرونا 3500 پوند می دهند

به گزارش مجله افتخار، محققان انگلیسی به هر فردی که حاضر به تزریق واکسن آزمایشی کروناویروس جدید باشد، 3500 پوند پول پرداخت می نمایند، اما هرگونه عواقب احتمالی و عوارض جانبی ناشی از این تزریق بر عهده فرد خواهد بود.

محققان انگلیسی به داوطلبان تست واکسن کرونا 3500 پوند می دهند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از دیلی میل، داوطلبان می توانند چند هزار پوند در ازای آلوده شدن به نوعی کروناویروس ضعیف دریافت نمایند.

3500 پوند رقمی است که به داوطلبان برای زندگی در قرنطینه در یک آزمایشگاه در شرق لندن و دریافت دو سویه جداگانه از کروناویروس پرداخت می گردد.

گروه های متشکل از 24 داوطلب به ویروس های 0C43 و 229E آلوده می شوند که هر دوی این ویروس ها بسیار کم خطرتر از ویروس کشنده کووید-19 هستند.

شرکت Hvivo که صاحب این آزمایشگاه در شرق لندن است، وظیفه این کار را بر عهده دارد.

تصور می گردد این ویروس ها باعث علائم و عوارض تنفسی بسیار خفیفی شوند. با این حال محققان می گویند واکسنی که بتواند با این ویروس های کم خطرتر مقابله کند، می تواند برای مقابله با ویروس کشنده کووید-19 استفاده گردد و به این وحشت دنیای سرانجام دهد.

داوطلبان به مدت دو هفته در قرنطینه نگه داشته می شوند و قادر نخواهند بود فعالیت یا تماس بدنی با افراد دیگر داشته باشند. رژیم غذایی آنها نیز محدود خواهد شد.

در نهایت مؤثرترین داروها و واکسن ها روی بیماران مبتلا به کووید-19 استفاده خواهد شد.

برنامه شرکت Hvivo باید قبل از آغاز آزمایش، توسط آژانس تنظیم مقررات دارویی و محصولات بهداشتی انگلستان تایید گردد تا هدف خود مبنی بر یافتن ویروس های جدید و داروهای ضد ویروس مؤثر را اثبات نماید.

این آزمایش بخشی از مسابقه دو میلیارد دلاری در سراسر دنیا برای یافتن واکسن کروناویروس جدید، به ویژه برای سالمندان و کسانی که بیشتر در معرض خطر هستند، است.

پاداش یافتن واکسن بسیار وسوسه انگیز است و احتمالاً بسیار بیشتر از 1.9 میلیارد یورویی که شرکت داروساز فرانسوی سانوفی(Sanofi) از فروش تعداد زیادی واکسن آنفلوانزا در سال گذشته به دست آورد، باشد.

سازمان بهداشت دنیای(WHO) گفته است که بیش از 20 واکسن در حال حاضر برای کووید-19 در حال توسعه هستند.

آزمایش Hvivo مورد توجه شرکت های دارویی چینی قرار گرفته است.

کاتال فریل رئیس اجرائی این شرکت می گوید این شرکت در خط مقدم مبارزه با شیوع بیماری کووید-19 قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 814

به "محققان انگلیسی به داوطلبان تست واکسن کرونا 3500 پوند می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محققان انگلیسی به داوطلبان تست واکسن کرونا 3500 پوند می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید