جهت مهاجرتی تازه نوا اسکوشیا برای پزشکان

به گزارش مجله افتخار، جدیدترین خبرهایی که از استان نوا اسکوشیای کانادا به دست خبرنگاران رسیده از این حکایت دارند که این استان برای بر طرف کردن مشکل کمبود پزشک جهت مهاجرتی جدیدی را رونمایی نموده است. از این به بعد، پزشکان عمومی و متخصصان که در صف انتظار اکسپرس انتری قرار دارند می توانند امید به دریافت دعوتنامه از طرف این استان داشته باشند.

جهت مهاجرتی تازه نوا اسکوشیا برای پزشکان

گفتنی است این جهت مهاجرتی به برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا مرتبط است و جهت اولویت های بازار کار برای پزشکان - Labour Market Priorities for Physicians Stream - نام دارد و به پزشکان عمومی، پزشکان خانواده و متخصصانی که در سیستم اکسپرس انتری فدرال پروفایل دارند شانس مهاجرت به نوا اسکوشیا می دهد.

از جمله شرایط این جهت مهاجرتی، علاوه بر معیارهای دیگر البته، این است که متقاضی از طرف Nova Scotia Health Authority (NSHA) یا مرکز Izaak Walton Killam Health (IWK) در هلیفکس پیشنهاد کار داشته باشد و برای حد اقل دو سال تمام متعهد به زندگی و کار در نوا اسکوشیا گردد. در حال حاضر 124 موقعیت شغلی در صقحه فرصت های شغلی وبسایت NSHA وجود دارد. این موقعیت های شغلی در تخصص ها و منطقه ها گوناگون نوا اسکوشیا آگهی شده اند.

برآورد شده که بیش از 50000 نوا اسکوشیایی فاقد پزشک خانواده هستند و سال گذشته، این استان برای افزایش دستمزدها و نرخ ویزیت مطب و بعلاوه فراهم کردن تکنولوژی مورد احتیاج برای بهبود دسترسی به خدمات اولیه درمانی سرمایه گذاری 39.6 میلیون دلاری انجام داد.

نحوه کار این جهت مهاجرتی

متقاضیان باید در سیستم اکسپرس انتری پروفایل معتبر داشته باشند؛ گفتنی است سیستم اکسپرس انتری اصلی ترین منبع جذب نیروی کار ماهر خارجی است. این سیستم سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

متقاضیان واجد شرایط که از طرف برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا انتخاب شوند به وسیله سیستم اکسپرس انتری نامه تمایل یا Letter of Interest دریافت می نمایند و 30 روز فرصت دارند تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف نوا اسکوشیا یه این استان ارائه نمایند. متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع ربه بندی یا به اختصار CRS دریافت می نماید و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها دعوتنامه جهت تقاضا برای اقامت دائم کانادا صادر خواهد شد.

بعلاوه گفتنی است که برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا دارای یک جهت مهاجرتی دیگر هم هست که خارج از سیستم اکسپرس انتری کار می نماید.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1734

به "جهت مهاجرتی تازه نوا اسکوشیا برای پزشکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهت مهاجرتی تازه نوا اسکوشیا برای پزشکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید