مطهری: جنبه باخت داشته باشیم و توپ را به زمین وزیر و وکیل نیندازیم، پیروانی همواره از حق و حقوق باشگاه دفاع می نماید

به گزارش مجله افتخار، مربی تیم فوتبال پرسپولیس از مربیان و باشگاه ها خواست که جنبه باخت داشته باشند و برای توجیه شکست های خود توپ را به زمین وزیر و وکیل نیندازند.

مطهری: جنبه باخت داشته باشیم و توپ را به زمین وزیر و وکیل نیندازیم، پیروانی همواره از حق و حقوق باشگاه دفاع می نماید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، حمید مطهری پس از پیروزی 4 بر یک پرسپولیس مقابل شاهین بندر عامری در جام حذفی فوتبال گفت: جا دارد از مردم خوب بوشهر تشکر کنم. طرفداران شاهین و پرسپولیس از لحظه ورودمان لطف و محبت داشتند. همراهی و محبت آنها برای ما قابل ستایش است. اگر بخواهیم به عقبه شاهین برگردیم، قبلاً هم در این شهر تیم شاهین داشتیم و ما در حقیقت یک خانواده هستیم و همواره این حس مودت بین دو تیم بوده است.

وی در ادامه اضافه کرد: شاهین تیم قابل احترامی است. طبیعی است وقتی مقابل پرسپولیس بازی می کنید چنین استراتژی داشته باشید. سعی داشتند در زمین خودشان فشردگی داشته باشند و در ادامه با توجه به بازیکنان سرعتی که داشتند سریعاً توپ را انتقال بدهند. البته بعد از دربی به آن بزرگی، تیم ما انرژی خود را در آن بازی گذاشته بود. پنج بازیکن مان را هم در اختیار نداشتیم و در نیمه اول آن رخ داد. در ادامه همانطور که همواره سعی می کنیم تاکتیک مان را دیکته کنیم، کانال های کناری را فعال کردیم و دیدید که دو گل هم از همان راه به ثمر رساندیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: همه بچه های ما فوق العاده زحمتکش و جنجگو کار کردند و جا دارد به آنها و طرفداران مان تبریک بگویم. ما 5 خرداد سال گذشته و بعد از تعطیلی کرونا کارمان را آغاز کردیم و یک سال خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم. می دانید با توجه به شرایط کرونا کارمان خیلی سخت است و اصلاً نتوانستیم استراحتی داشته باشیم و این فشار مضاعفی به تیم ما وارد نموده است. در مجموع از نتیجه بازی و از نوع فوتبال مان راضی هستیم و در ادامه جهت برای تیم شاهین بندر عامری هم آرزوی موفقیت می کنم.

مطهری در خصوص تیم شاهین نیز گفت: همانطور که گفتم تیم خوب و جوانی هستند. یکی، دو بازیکن با تجربه هم داشتند. با توجه به حریف شان استراتژی خود را انتخاب نموده بودند. نفرات خوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی در لیگ دسته دوم کسب نمایند.

وی در ادامه نشست خبری خود در واکنش به سؤالی در خصوص اتفاقات برنامه فوتبال برتر و صحبت های افشین پیروانی در این برنامه گفت: گروه فنی، مدیریت باشگاه و همه اعضای تیم ما سرلوحه کارشان اخلاق مداری و اصول کاری است. هر کسی متعهدانه به وظایف خودش عمل می نماید. سعی کردیم از مدیر باشگاه گرفته تا بقیه ارکان باشگاه حرفه ای رفتار کنیم و متعهدانه به وظایف مان عمل کنیم. ما همواره سعی کردیم راه خودمان را برویم. پیروانی هم همواره نشان داده از حق و حقوق باشگاه دفاع می نماید. خوب است که ما حرمت ها را حفظ کنیم. نباید احترام به بزرگتر را فراموش کنیم. روح ورزش هم این را می گوید که ما باید به بزرگترها احترام بگذاریم. فوتبال تمام می گردد، ولی مهم این است که جوانمردانه رقابت کنیم. متأسفانه ما مربیان و باشگاه ها باید جنبه باخت مان را بالا ببریم و زمانی که باختی اتفاق می افتد نباید توپ را به زمین وزیر و وکیل بیندازیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1607

به "مطهری: جنبه باخت داشته باشیم و توپ را به زمین وزیر و وکیل نیندازیم، پیروانی همواره از حق و حقوق باشگاه دفاع می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: جنبه باخت داشته باشیم و توپ را به زمین وزیر و وکیل نیندازیم، پیروانی همواره از حق و حقوق باشگاه دفاع می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید