تور افریقای جنوبی: ابتکار فوتبالی آفریقای جنوبی برای تشویق مردم به تزریق واکسن کووید 19

به گزارش مجله افتخار، اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به منظور تشویق مردم این کشور برای دریافت واکسن کرونا دست به ابتکار جالبی زده است.

تور افریقای جنوبی: ابتکار فوتبالی آفریقای جنوبی برای تشویق مردم به تزریق واکسن کووید 19

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران،اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی به منظور تشویق مردم این کشور برای دریافت واکسن کرونا خاطرنشان کرد که به افراد واکسینه شده بلیت رایگان مسابقه این کشور مقابل اتیوپی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام دنیای قطر را خواهد داد.

لزوم دریافت واکسن کرونا برای ورود به استادیوم فرست نشنال بانک (First National Bank) ژوهانسبورگ بخشی از کوشش دولت آفریقای جنوبی برای افزایش نرخ واکسیناسیون مردم است.

پیش بینی می گردد که اگر واکسیناسیون این کشور سرعت نگیرد، حد نصاب واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت کشور برای کسب میزبانی مسابقات فیفا، تا دسامبر 2022 به دست نخواهد آمد.

جو فاهلا وزیر بهداشت از این طرح استقبال کرد و خواهان همکاری 2 نهاد شد. او گفت: این یک موقعیت برد-برد است، این امر به همه، باشگاه ها، بازیکنان و تجارت فوتبال انگیزه می دهد. بنابراین من از از ابتکار اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی استقبال و حمایت کامل کنم.

دنی جوردان، رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی انتظار دارد که بازگشت طرفداران فوتبال به استادیوم در تاریخ 12 اکتبر برای تماشای بازی مرحله مقدماتی 2022 قطر نشانه شروع بازگشت تماشاگران به مسابقات ورزشی باشد.

چندین سازمان و لیگ ورزشی در سراسر دنیا به طور فعال ورزشکاران، کارکنان و طرفداران را به دریافت واکسن کرونا تشویق یا اجبار می نمایند.

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده تزریق واکسن را برای کل کاروان خود قبل از بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن اجباری کرد.

بیشتر بخوانید

  • برنامه رقابت های انتخابی جام دنیای 2021 قطر معین شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1768

به "تور افریقای جنوبی: ابتکار فوتبالی آفریقای جنوبی برای تشویق مردم به تزریق واکسن کووید 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور افریقای جنوبی: ابتکار فوتبالی آفریقای جنوبی برای تشویق مردم به تزریق واکسن کووید 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید