معاون نخست وزیر روسیه شرایط بازار نفت را باثبات خواند

به گزارش مجله افتخار، معاون نخست وزیر روسیه با اشاره به افزایش اندازه تقاضا، شرایط بازار دنیای نفت را در حال متعادل شدن ارزیابی نموده و گفت: اوضاع مالی دنیا هم با توجه به توسعه واکسیناسیون، در حال بهبودی است.

معاون نخست وزیر روسیه شرایط بازار نفت را باثبات خواند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، الکساندر نوواک معاون نخست وزیر و مسئول سیاست انرژی روسیه شب گذشته در مصاحبه ای تلویزیونی بیان کرد که قیمت نفت طی چند ماه اخیر ثبات پیدا نموده و این مسئله گویای برقراری توازن در شرایط بازار دنیای نفت است.

وی گفت: قیمت هایی که ما در حال حاضر در بازار دنیای نفت شاهد هستیم، تقریباً طی چند ماه گذشته باثبات بوده و این به منزله آن است که مقدار تقاضا به تدریج در حال رشد و حجم فراوری افزایش می یابد و بدین ترتیب، شرایط بازار نفت در حال متعادل شدن است.

نوواک یادآور شد که اوپک پلاس شاهد تمایل به سمت احیای استفاده از نفت و فرآورده های نفتی در سراسر دنیا، به لطف از سر گیری حمل و نقل های بین المللی است. البته به عقیده وی، با وجود این خطر غیرقابل پیش بینی بودن همچنان در بازار نفت حفظ شده و باید این مسئله مورد توجه قرار بگیرد.

معاون نخست وزیر روسیه بعلاوه روز سه شنبه در نشست وزیران کشورهای مشارکت کننده در چارچوب اوپک پلاس بیان کرد که شرایط واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در دنیا بهتر شده و بدین ترتیب می توان از عادی شدن تدریجی شرایط مالی دنیا صحبت کرد.

نوواک بعلاوه ابراز امیدواری کرد که اوپک پلاس بتواند در مورد ادامه هماهنگی ها در زمینه مقدار استخراج نفت به توافق دست یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1659

به "معاون نخست وزیر روسیه شرایط بازار نفت را باثبات خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون نخست وزیر روسیه شرایط بازار نفت را باثبات خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید