معرفی اپلیکیشن Motionleap؛ به عکس هایتان جان ببخشید

به گزارش مجله افتخار، در این مطلب به معرفی اپلیکیشن Motionleap، که در دسته برترین برنامه های ویرایش عکس قرار می گیرد می پردازیم.

معرفی اپلیکیشن Motionleap؛ به عکس هایتان جان ببخشید

اپلیکیشن Motionleap، به وسیله جادوی انیمیشن به تصاویر جان می بخشد و تصاویر متحرکی می سازد که همه را شگفت زده می نماید. با استفاده از این برنامه می توانید یک یا چند عنصر محیطی عکس های خود را متحرک کنید و توجهات را به قسمت هایی از عکس خود که قصد جان بخشیدن به آن ها را دارید جلب کنید. اپلیکیشن Motionleap این امکان را به شما می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر و تنها در چند لحظه، با ابزار های دقیق و انیمیشن های قدرتمند، عکس های خود را زنده کنید.

کاربران می توانند با اضافه کردن عناصر مختلف به عکس ها و بعلاوه تنظیم سرعت (آهسته یا سریع کردن عناصر مانند آب و هوا) تصاویر خود را متحرک نمایند و به آن جان ببخشند. خروجی اپلیکیشن Motionleap، چیزی شبیه به گیف یا ویدیو های اپلیکیشن بومرنگ می گردد که به اعتقاد برخی از کاربران، این اپ در متحرک سازی تصاویر در برخی مواقع حتی بر اپلیکیشن های رقیب هم فزونی دارد. در ادامه به معرفی بخشی از قسمت ها و ویژگی های اپلیکیشن Motionleap می پردازیم.

یکی از برجسته ترین بخش ها در تنظیمات اپلیکیشن، قسمت Overlay است. Overlay در واقع نوعی لایه اضافی به عکس دلخواه اضافه می نماید و بعلاوه این امکان را به کاربر می دهد تا با اضافه کردن تکسچر و Dimension بعد دیگری به تصویر خود اضافه کند و جان تازه ای به آن ببخشد.

در قسمت Beatloop، کاربران می توانند انواع و اقسام موسیقی ها در ژانر های مختلفی مثل متال، راک، هیپ هاپ، موسیقی های ملو و… را به تصاویر متحرک خود اضافه نمایند. علاوه بر آن قسمت دیگری به نام Ambiance در منوی تنظیمات وجود دارد که این امکان را به کاربر می دهد تا انواع و اقسام صدا های محیطی از صدای آسمان گرفته تا طوفان و صدای آتش بازی و هر چیز دیگری را که تصورش را بکنید را به تصویر مورد نظر خود اضافه نمایند. این قابلیت به تنهایی می تواند عکس های کاربران را به سطح کاملا متفاوتی ارتقاء دهد.

یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمت های تنظیمات، بخش Animated است. در این قسمت می توانید تصمیم بگیرید که چه قسمت هایی از عکس هایتان حالت متحرک پیدا نمایند و یا با استفاده از منوی Freeze تصمیم بگیرید چه قسمت هایی در عکس هایتان متحرک نشوند و همان گونه ثابت و در حالت فریز باقی بمانند. بعلاوه طیف وسیعی از فیلترها و افکت ها در اختیار کاربر قرار می گیرد که البته تنها با استفاده از اعداد نام گذاری شده و برخلاف سایر اپلیکیشن های رقیب نام خاصی برای هیچ فیلتری در نظر گرفته نشده است.

پس از اینکه تمامی تنظیمات را روی عکس های خود اعمال کردید، هنگام ذخیره سازی تصاویر اپلیکیشن Motionleap به شما دسترسی می دهد تا سایز دلخواه خود، مدت زمان استمرار متحرک بودن تصاویر و بعلاوه کیفیت عکس ها (1080، 2k و 4k) را مشخص کنید تا در شبکه های اجتماعی دل خواه آن را به اشتراک بگذارید.

البته بسیاری از قابلیت های اپلیکیشن Motionleap احتیاج به پرداخت درون برنامه ای دارد و کاربر های معمولی به آن ها دسترسی ندارند. به عنوان مثال اگر بخواهید عکس مورد نظر خود را در کیفیت های 2k و 4k ذخیره کنید حتما باید جزو مشترکین پرمیوم برنامه باشید. البته بخش های رایگان اپلیکیشن یاد شده آنقدر متنوع و وسیع هستند تا تقریبا به تمام احتیاجهای کاربران معمولی پاسخ دهند. شما می توانید در صورت علاقه مندی اپلیکیشن Motionleap را به وسیله لینک های زیر برای سیستم عامل های اندروید و iOS دانلود کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 2033

به "معرفی اپلیکیشن Motionleap؛ به عکس هایتان جان ببخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Motionleap؛ به عکس هایتان جان ببخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید