موشک باران پایگاه نظامی آمریکا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

به گزارش مجله افتخار، جانباز دوران دفاع مقدس گفت: هدف قرار دادن پهپاد آمریکا و موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عین الأسد از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

موشک باران پایگاه نظامی آمریکا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از تویسرکان، جلیل سوری در مراسمی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: امروز از بعد نظامی در خاورمیانه نخستین کشور و در دنیا جزء 10 کشور نخست دنیا هستیم و هدف قرار دادن پهباد آمریکا و موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عین الأسد از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است و دشمن هم با وجود ادعای دروغینش جرئت مقابله به مثل را نداشت.

وی افزود: جنگ تخریب، خون و آتش بوده؛ اما هر حادثه ای دارای دو پیام است، اکنون کسانی هستند که در حال تخریب و تحریف وقایع دوران دفاع مقدس بوده و وظیفه پیان رسانان دوران دفاع مقدس جلوگیری از تحریف و نابود شدن حماسه های آن دوران است.

جانباز 50 درصد دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تکرار دفاع مقدس فقط به کربلا برمی گردد، بیان کرد: دفاع مقدس حادثه بزرگی بود که دشمن هنوز هم در پی تحریف و تخریب آن دوران است.

سوری افزود: دشمنان پس از انقلاب اسلامی انواع و اقسام توطئه ها را علیه ایران اسلامی آغاز کردند، از جمله آن می توان به حادثه طبس اشاره کرد.

خدامحوری و ولایت محوری جنگ تحمیلی را به سود ما پیش برد

وی با بیان اینکه با آغاز جنگ تحمیلی 3 هزار روستا و 50 شهر نابود شد، بیان کرد:پیش از انقلاب اسلامی ارتش ما دارای 200 هزار نیرو بود و بعد از انقلاب 90 هزار نیروی ارتش داشتیم. آذربایجان غربی، سنندج، کرمانشاه، ایلام و خوزستان درگیر جنگ شدند و حدود 15 هزار کیلومتر از خاک ایران به تصرف نیروهای بعثی درآمد و دشمن بیش از 30 میلیون مین در خاک ایران کاشت.

جانباز دوران دفاع مقدس افزود: در چنین زمانی به جز مردانی از جنس فولاد و آهن و رهبری امام خمینی(ره) کسی جلودار ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث عراق نبود.

سوری با تأکید بر اینکه خدامحوری و ولایت محوری جنگ را به نفع ما پیش برد، گفت: امروز هم باید ولایتمداری را ادامه دهیم، ملت ما از نسل عاشورا و غدیر بودند و مقابل ارتشی که به گفته صدام قصد تصرف تهران را داشت، گرفتند و دشمن را عقب راندیم و دو تا سه برابر به نیروهای دشمن تلفات وارد کردیم.

وی با بیان اینکه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی هر کاری کردند؛ غافل از اینکه یدالله فوق ایدیه بود و این وعده الهی تحقق یافت و عینیت پیدا کرد، ادامه داد: دشمن سال هاست که جرئت حمله به خاک ما را ندارد.

4078/4121/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: persianproud.ir شناسه مطلب: 1177

به "موشک باران پایگاه نظامی آمریکا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک باران پایگاه نظامی آمریکا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید